Avatar billede tonny_fin Nybegynder
26. juli 2003 - 15:59 Der er 8 kommentarer

Valg af digitalt kamera

Hej til alle fotoeksperter.

Jeg ernunået så vidt i mine undersøgelser om at købe kamera, at valget nok kommer til at stå mellem
Olympus 5050 og Fujii 602 zoom.
Er der nogen der vil give en kommentar?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. juli 2003 - 16:02 #1
Avatar billede tonny_fin Nybegynder
26. juli 2003 - 16:09 #2
ja det er disse 2 jeg mener, de tiltaler mig begge meget.
Jeg har ikke tidligere haft et digitalt kamera, men det er ca. i den prisklasse jeg havde regnet med.
Hvis du har et bedre forslag, er du meget velkommen.
Avatar billede kenp Novice
26. juli 2003 - 20:15 #3
efter hvad jeg kender til olympus kvalitet så ville jeg vælge den bruger selv olympus (dog uz720) og er godt tilfreds har brugt deres kamaraer de sidste 5 år såå
Avatar billede zerana Nybegynder
26. juli 2003 - 21:08 #4
enig. Olympus er altid et godt valg. Varme anbefalinger herfra.
Avatar billede miss-g Seniormester
26. juli 2003 - 23:46 #5
http://www.eksperten.dk/spm/380139

Har også et Olympus (Z-900), som jeg er tilfreds med :-)
Avatar billede guski Nybegynder
31. juli 2003 - 12:41 #6
Avatar billede guanche Nybegynder
31. august 2003 - 10:59 #7
på olympus kan du ganske vist montere uv/skylight filtre på linsen men du skal være klar over du så ikke kan bruge zoomen på den vil ramme fortsats linsen man har monteret hvilket ikke er ret smart fra olympus´s side

kig evt på en canon d300 i tyskland fåes til 1149 euro bedre fåes det ikke til den pris når det er spejlrefleks
Avatar billede bleze Nybegynder
08. oktober 2003 - 02:25 #8
Jeg har lille-bror C4040Z. Det er total godt og så vidt jeg kan læse så er C5050 endnu bedre.  Kender ikke Fujii men tonsvis af menesker der er glade for deres Olympus