Avatar billede mortensvendsen Nybegynder
25. juli 2003 - 15:59 Der er 2 kommentarer

Problemer med Norton internet security

Jeg har installeret NIS, på min pc med win 2k pro.
Nu vil den have mig til at logge på som supervisor, jeg kan ikke komme til at logge på nogle steder.
Jeg er administrator på min computer.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
25. juli 2003 - 23:47 #1
Ja når du installerer Norton skal du være administrator. Du kan jo evt. oprette en administratorkonto hvis du ikke kan få lov til at lave opsætningen af din firewall på anden måde.
Ny bruger, vælg administrator. På de fleste Win2k er der 2 konti en administrator konto og det er som denne der skal logges på når der installeres programmer, og en brugerkonto som så kan benytte alt det som administratoren opsætter.
Ved godt at du skriver at du er administrator, men når den nu ikke vil acceptere det, så kunne en løsning være ovenstående.
Avatar billede mortensvendsen Nybegynder
27. juli 2003 - 18:13 #2
jeg har prøvet at logge på som Administrator, men den reagere på samme måde.
Jeg kan heller ikke afinstallere programmet da man også skal være supervisor, for at gøre dette