Avatar billede firehat Nybegynder
24. juli 2003 - 21:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sæt lys i..

Hej,

Hvis jeg køber, sådan en her:
http://www.chippen.dk/info-casemodding/Lazer-Cluster/Sharkoon-Cluster-Blue.shtm (eller anden farve)

Er der så alt med hvad jeg skal bruge for at kunne sætte den i min computer og få den til at lyse?
Og hvor skal jeg sætte den fast? - hvilke stik skal jeg have osv.. noget man bar vide før man køber det/ går igang ??

Takker !

/Firehat.dk
Avatar billede j1x4r4 Nybegynder
25. juli 2003 - 01:44 #1
jeg ved ik rigtig... tror nu efter billedet på http://www.cyberbox.dk/index.php?menu=cm1200&gruppe=lazerclust&dt=1210 at dømme at det hele er med.. det lader til at være det samme produkt.. og det kabel du ska bruge er eet alm. 12v hdd stik... desuden vil jeg anbefale dig ikke at handle hos chippen da der mange gange (sys jeg) er varer der aldrig er blevet leveret.. og en masse klager.. plus at man i flere tråde på tweakup har kunne se ham direkte skælde andre folk ud...
Avatar billede firehat Nybegynder
25. juli 2003 - 10:58 #2
okay, tak for tippet!
Har aldrig sat noget lys i (eller blæser)
- så ved ikke hvor jeg kan finde det alm. 12v hdd stik ??
Avatar billede firehat Nybegynder
25. juli 2003 - 10:59 #3
ps. mit kun ved mit første mod, og har kun nået at skære et hul - så resten ved jeg ikke hvordan jeg gør!
Avatar billede firehat Nybegynder
25. juli 2003 - 11:01 #4
på CyberBox står der også de er offline?? - kan jeg så ikke købe dem over nettet ?
Avatar billede mod Nybegynder
04. august 2003 - 18:51 #5
DU SKAL IK KØBE DET INDE HVED CHIPPEN DET ER NOGET LORT :(  ......