Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 16:31 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Drivere til asus Geforce TI48ooSE

Nogen der har et Asus Geforce 4 TI4800SE hvis det er tilfældet hvilke Driver kører i/du med og hvordan installerer man den er helt ny i "faget" så gerne en meget nem guide :-)Og en anden ting jeg spørger efter erfaing for jeg gider ikke hente alle drivere for at teste allesammen.
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 16:32 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 16:32 #2
Denne er den hurtigeste!. Hent den ned, fjern den anden først via tilføj/fjern og installere derefter
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
23. juli 2003 - 16:33 #3
hent den nyeste detonator driver fra nvidia's hjemmeside, den virker til de allerfleste gforce skærmkort www.nvidia.com
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 16:34 #4
Havde selv problemer med version 44.03 og skiftede derfor tilbage til denne 40.72. Når den er installeret laver du din indstillinger du vil have såsom skærmopløsning og mhz på din skærm!. Dette gør du selvfølgelig under skræmindstillinger
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 16:34 #5
Hmm op til dig hvad du vælger men den nyeste ville jeg ikke tage
Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 16:35 #6
HAR prøvet 40.72 men i CS kan jeg kun køre med 60 fps, hvis jeg fjerner vertical sync i egenskaber fot at køre 100 fps så er der streger i cs på skærmen og Jeg har før kørt med 100 fps men kan ikke huske hvilken driver version jeg kørte med måske 23.45 men kan ikke finde den nogle steder
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 16:37 #7
gå så ind i din cstrike mappe C:\spil\halflife\cstrike

find en fil der hedder = config.cfg

åben den i notepad

find den linje hvor der står = rate "(et eller andet tal )"
og erstat den med            = rate "99999.000000"

find en ny linje hvor der står cl_updaterate "(et eller andet tal )"
lav det om til  cl_updaterate "30"

det ska lige sigen at hvis du ikke kan finde de 2 linjer .. så skal du selv lave dem ( bare lav dem helt nede i bunden af config filen )

gem ændringer om så virker det
Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 16:37 #8
Men hvad med installation, hvad er den helt korrekte rækkefølge punkt for punktJa undskyld men jeg aner ikke en XXXX om det men vil gerne lære det en gang for alle :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 16:38 #9
der er ikke nogen der hedder 23,45
Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 16:38 #10
lrd alt det med rate, cl_updaterate, cl_cmdrate er indstillet rigtigt men det hjælper ikke
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 16:39 #11
Du fjerner den gamle først. Så genstarter din pc og finder nogle drivere selv! Så installere du den nye. Så nemt er det :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 16:39 #12
Eller prøv

  1. Højreklik på skrivebordet.
2. Vælg Egenskaber.
3. Vælg Indstillinger.
4. Klik på baren hvor navnet på dit grafikkort er.
5. Klik p å Indstillinger For OpenGL.
6. Lodret Synkronisering : Altid Deaktiveret.

Join så CS og så burde du få en del flere FPS..
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 16:41 #13
Jeg kan se du er ny på eksperten så velkommen til!

En god ting er at læse reglerne gennem så du ikke laver rod i det fra start.
Læs denne gennem så er du ikke i tvivl om hvordan man begår sig herinde :)

http://www.ebruger.dk/faq/
Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 16:44 #14
DOh! har jeg lavet rod i det? sry da.
Avatar billede lrd Nybegynder
23. juli 2003 - 16:46 #15
Nej slet slet ikke :-) Det var bare for at hjælpe dig jeg smed den faq!
En god ting er altid at give feedback i sine spørgsmål og afslutte dem.