Avatar billede chazzy Nybegynder
23. juli 2003 - 12:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

AppleUSBKeyboard vil ikke skrive danske tegn

Jeg kører OS 9,2 med pci USB kort. Mit Extended Keyboard 2 vil gerne skrive æ, ø og å osv., men AppleUSBKeyboard vil ikke. Er der noget jeg kan gøre?
Avatar billede sukos Juniormester
23. juli 2003 - 12:26 #1
Husker ikke lige den "rette ordlyd", men inde i kontrolpanel, må du jo kunne finde dit USB-keyboard.
Ved at der er mulighed for at vælge hvilket sprog der skal bruges på keyboardet, men du har vel osse været der? :O)
Avatar billede chazzy Nybegynder
23. juli 2003 - 12:38 #2
Hmm... der er måske noget der. Jeg har fået keyboardet foræret, men jeg har ingen driver. Troede det var en del af systemet et eller andet sted. Jeg har prøvet at søge på nettet, men kan ikke finde noget der lyder som det jeg leder efter.
Avatar billede chazzy Nybegynder
20. juli 2004 - 11:30 #3
Luk / uløst problem