Avatar billede soren1990 Nybegynder
23. juli 2003 - 12:02 Der er 25 kommentarer

Ang. web-hotel.

Hey
Jeg skal bruge et web-hotel med .dk domæne.
Det er dette site: www.saybia-world.h4f.dk [ingen kommentare om siden]
Her er det jeg ønsker om min fremtidige sever:
Over 70 mb.
Max. 100 kr i oprettelse.
Max. 10 kr. måneden.

Nogen der kender et godt web-hotel de har gode erfaringer med web-hotteller der passer til overståene?

MVh. Søren
Avatar billede htm Nybegynder
23. juli 2003 - 12:04 #1
Kan klart anbefale web10 - som jeg er meget glade for.

http://www.web10.dk/
Avatar billede medions Nybegynder
23. juli 2003 - 12:05 #2
well, du kan få webhotel på min server hvis du har lyst.. Det er gratis...
Mit hotel understøtter:
PHP, JSP, SSI og MySQL

//>Rune
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. juli 2003 - 12:07 #3
web10 :)
Avatar billede spontek Nybegynder
23. juli 2003 - 12:24 #4
Hold dig fra Web10. Det er så rigne.
Ofte er email og/eller webhotel nede.
Jeg har tre gange flyttet danske domæner til dem, og hver gang har det taget mindst én måned (det skal klares på 2 dage).
Jeg har også forsøgt at købe et helt nyt domæne igennem dem, men da der var gået 14 dage var der stadigvæk intet sket, så jeg fik annuleret købet.
Det er ofte de har brugt over én uge på at svarer på en supporthenvendelse.

Prøv http://www.colberghus.dk - siden er ikke imponerende, men de en smule telefonsupport og det er kun sjældent med hos så billige selvskaber
Avatar billede soren1990 Nybegynder
23. juli 2003 - 12:25 #5
Medions --  Øh... Dit web-hotel? Så kan jeg jo ikke kalde den .dk?
Avatar billede medions Nybegynder
23. juli 2003 - 12:28 #6
soren1990> Øh hvorfor kan du så ikke det??

Du kan da ligge dit domæne på min server nøjagtig som du kan med alle andre!

//>Rune
Avatar billede soren1990 Nybegynder
23. juli 2003 - 12:29 #7
medions>> Hvad vil det koste siger du?
Har du ikke msn eller icq? Det er lidt nemmere der..
Avatar billede htm Nybegynder
23. juli 2003 - 12:30 #8
spontek >> Lyder som om det er lang tid siden du har prøvet web10?

Jeg har kun positive resultater med dem. Før de skiftede ejere er jeg enig der var der ikke særlig hurtig support. og de var lidt sløve. Men nu er de kanon og svarer support inden 24 timer. Kan klart anbefale dem!
Avatar billede medions Nybegynder
23. juli 2003 - 12:31 #9
Det vil ikke koste dig noget...!

Send mig dit ICQ nummer på rune@medions.dk

//>Rune
Avatar billede spontek Nybegynder
23. juli 2003 - 12:33 #10
htm: Nej. Jeg har 3 hoteller der under web10 navnet, og jeg har 7 hos Starthotel som de også ejer.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. juli 2003 - 12:46 #11
spontek, hvis du er så rygende utilfreds, hvorfor bruger du dem så stadig? - undskyld mig... men det kan jeg ikke tage seriøst.
Avatar billede soren1990 Nybegynder
23. juli 2003 - 12:46 #12
Af en eller anden mærkelig grund funker mit ICQ slet ikke efter jeg har hentet pro udgaven:-(
Men hvordan kan det lade sig gøre at jeg kan få et .dk domæne helt gratis? det plejer da at koste?
Men jeg er ihvertifald meget intreseret
Avatar billede medions Nybegynder
23. juli 2003 - 12:49 #13
soren1990> Ahh, det du er ude efter er et subdomæne! -Well, det kan vi da oxo godt lave til dig :-)

du kan komme til at hedde saibya-world.itarkiv.dk hvis det har nogen interrresse?

Prøv at send en mail med dit MSN ID istedet for!

//>Rune
Avatar billede spontek Nybegynder
23. juli 2003 - 13:03 #14
Nanog: Det har noget at gøre med hvor ofte jeg gider smide 250 kr for at flytte og købe nyt hotel og have betalt for det gamle, og det vigtigste domæne flyttes i løbet af august/september i forbindelse med fornyelsen af domænet, og yderligere to til oktober
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. juli 2003 - 14:51 #15
Med DK-Hostmasters nye system kan redelegering af DK-domæner foretages inden 24 timer hvis ejeren har opgivet en e-mailadresse... så det problem er nok ikke aktuelt mere :o)
Avatar billede spontek Nybegynder
23. juli 2003 - 15:04 #16
Skal dem man vil have til at hoste domænet ikke længere sende et tracking nummer til DK-Hostmaster for at det kan gå igennem?
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. juli 2003 - 15:15 #17
Avatar billede soren1990 Nybegynder
23. juli 2003 - 16:37 #18
Hey
Jeg tror alligevel ikke jeg vil havde den severplads hos dig Rune... Men ellers tusinde tak for tilbudet.
Men jer andre:
Hvilket web-hotel vil i anbelfale at købe?
Avatar billede htm Nybegynder
23. juli 2003 - 19:44 #19
Stadig web10.dk ;o)
Avatar billede gethosted.dk Nybegynder
01. august 2003 - 15:49 #20
Hej alle sammen!

Jeg har selv et web15 hos www.GetHosted.dk <---- Danmarks billigste webhotel!

Du får alt hvad du skal bruge(og mere til)... og så er det til kun 7 kr. om måneden (INKL MOMS)!

Plus deres service er helt i top! Svar meget hurtigt på ens spørgsmål.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
01. august 2003 - 16:14 #21
gethosted.dk, du tror åbenbart Eksperten er en reklamesøjle. Det er jo ganske tydeligt at du ikke er uvildig her.

Indlæg som det du lagde, er særdeles uønsket på Eksperten!
Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 03:50 #22
ved ikke om du har besluttet dig, men ellers se vores priser.

http://www.acomma.com
Avatar billede spontek Nybegynder
29. august 2003 - 08:37 #23
Hvad er det for en gang spam? I øvrigt er du 10 gange for dyr. Acomma
Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 10:15 #24
Beklager spontek, det var ikke vores mening.

- Lars-Bo, Acomma.com
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. august 2003 - 10:16 #25
og ingen links i signatur...