Avatar billede mettecarsten Nybegynder
22. juli 2003 - 23:32 Der er 5 kommentarer

Søger et godt billedfremvisningsprogram

Jeg søger et godt billedfremvisningsprogram. Jeg har fundet mange, men de fleste er bygget op omkring "stifindersystemet". Skal hellere være sådan, at jeg i et program kan redigere og vælge billeder, mens selv billedfremvisningen kører fra et andet program, hvorved der bare skal klikkes for at få vist de billeder, som er blevet indsat i under redigeringen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. juli 2003 - 23:35 #1
Hmmm prøv at kikke på programmet CompuPic derer shareware og kan hentes fra www.download.com.
Avatar billede mettecarsten Nybegynder
22. juli 2003 - 23:45 #2
Har lige prøvet programmet,  men var ikke lige det, jeg søgte
Avatar billede oersted Novice
23. juli 2003 - 00:16 #3
øh,  hvorfor ?
Avatar billede ah971178 Nybegynder
23. juli 2003 - 00:25 #4
acdsee er et af de bedste billedfremvisningsprogrammer der findes.

http://download.com.com/3000-2192-1808446.html?legacy=cnet

Når det er installeret, skal man bare dobbeltklikke på et billede i en mappe, og herefter trykker man på space for at "bladre" frem til det næste billede i mappen.
Avatar billede sweepy Nybegynder
31. juli 2003 - 02:00 #5
Acdsee er godt, men ifranview kan stort set det samme og så er det freeware. Du finder det på http://www.irfanview.com/