Avatar billede slots_norton Nybegynder
22. juli 2003 - 23:21 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Godt bundkort til billige penge

Nogen der ved om der findes et godt bundkort til ikke alt for mange penge?
Helst med:
- FSB 266/333
- DDR
- UDMA 133
- USB 1/2
- AGP 4x/8x
- Passer til AMD TB/XP

For jeg er ved at være pænt træt a mit ecs bundkort!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. juli 2003 - 23:24 #1
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264628117
helt klart, hvis du ikke skal bruge RAID...
Avatar billede kdk Nybegynder
23. juli 2003 - 00:20 #2
Du går aldrig forkert i byen efter et MSI bundkort :)  www.msi.com.tw
Avatar billede slots_norton Nybegynder
23. juli 2003 - 09:06 #3
Nu ved jeg ikke så meget om det ...
Men er et nforce2 bundkort ikke bedre end et via400??

Kan se at man kan få det til nogenlunde samme pris
Avatar billede slots_norton Nybegynder
23. juli 2003 - 09:06 #4
chippen selvfølgelig ..
Avatar billede toocool Nybegynder
23. juli 2003 - 15:38 #5
der er sikkert ligeså mange korrekte svar på dette, som der er tilfredse bruge af diverse bundkort.

Har personligt været meget glad for mit Aopen AK77/333 bundkort. Bl.a. fordi BIOS kan opdateres via Windows..... ikke noget med at skulle boote på diverse ustabile disketter.... ;)

Men ellers også et dejligt bundkort, som pt. kører med 143 Mhz FSB... hvilket har givet mig en Athlon XP1800+ der kører som en XP2000+  dejligt*GG*
Avatar billede kasper76 Nybegynder
25. juli 2003 - 14:07 #6
Dette kort har jeg selv, har klaret alle tests med høje karakter. Det understøtter raid samt dualram. og har en meget høj clockfrekvens.

Soltek frn2-rl købt hos shg.dk der var det billigst for et par uger siden!
Avatar billede kasper76 Nybegynder
25. juli 2003 - 14:08 #7
just in case.. :o)
Avatar billede cjannic Nybegynder
28. juli 2003 - 21:21 #8
Tjek evt. på http://www.amitech.dk/  - deres "overskudslager" har ofte rigtig gode tilbud. Har selv købt flere af deres ´bundkort til "foræringspriser".

Evt. et Gigabyte GA7-VKMP til kr. 400,- se nedenstående for specifikationer:

http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-7VKMP.htm
Avatar billede toocool Nybegynder
01. august 2003 - 22:06 #9
må vi høre hvilket kort du har købt?
Avatar billede slots_norton Nybegynder
05. august 2003 - 17:11 #10
har ikke købt noget endnu, men kigger stadig efter gode tilbud