Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 13:45 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Sidder fast i Splinter Cell

Jeg er lige på begyndt dette totalt fede spil!! men sidder fast. Jeg skal bruge en laser mic ikke ret langt inde i spillet! Jeg står på en balkon og overfor mig er der et vindue åben! begyder jeg at kravle på nedløbsrøret går alarmen!! Der står noget med jeg skal finde en elevator???
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
22. juli 2003 - 14:27 #1
http://www.gamespot.com/gamespot/gameguides/video/splintercell/8.html

Klik på next page, hvis det ikke er den mission ;-)
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 14:35 #2
er det ikke :-)
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
22. juli 2003 - 14:38 #3
Hvilken mission er det så?
Avatar billede raggie Nybegynder
22. juli 2003 - 15:03 #4
http://www.vgcity.com/guide/9.html+splinter+cell+guide&hl=da&ie=UTF-8

En anden guide. Den er endnu ikke fuldendt, men du skriver du først lige er begyndt, så mon ikke det kan hjælpe?
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 15:09 #5
Jeg sidder fast der hvor jeg skal bruge den laser mic!
Det er missionen efter http://www.gamespot.com/gamespot/gameguides/video/splintercell/19.html

Kan ikke komme videre.
Avatar billede raggie Nybegynder
22. juli 2003 - 15:18 #6
Avatar billede raggie Nybegynder
22. juli 2003 - 15:19 #7
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 15:22 #8
hjælper ikke med de guide's. Jeg ved ikke hvordan jeg aflytter den samtale der skal foregå
Avatar billede raggie Nybegynder
22. juli 2003 - 15:29 #9
Står det ikke i en af dem?
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 15:35 #10
Har gjort som der står men kan ikke komme videre! Ved ikke hvor jeg skal aflytte den samtale. Må vente til der kommer en der spiller det
Avatar billede jonniboy Nybegynder
22. juli 2003 - 17:42 #11
hvis alarmen går i gang, er det ofte fordi de andre vagter har fundet et lig af en af de vagter du har dræbt, du skal være sikker på at de er ordentlig gemt, så burde det virke, det gjorde det hos mig.
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 19:00 #12
Stadig ikke det problem :-)

Men er selv kommet videre. Jeg skulle op på et gelænder og trække mig den vej videre! raggie du får lidt for hjælpen
Avatar billede raggie Nybegynder
22. juli 2003 - 19:47 #13
Takker!