Avatar billede fireflite Nybegynder
22. juli 2003 - 13:16 Der er 1 kommentar

Highpoint 370 driverfejl

Hejsa
Jeg har et problem når jeg prøver at installere en Highpoint 370 onboard IDE raidcontroller på min XP pro arbejdsstation, den kommer fint frem og detekterer hvilken hardware det er mht navn osv, men når den så vil installere driveren til dette, kommer den frem og siger :
"an error occured during the installation of this device, the driver installation file for this device is missing a necessary entry, this may be because the inf was written for windows95 or later, contact your hardware vendor".
Jeg behøver vel ikke fortælle at jeg har prøvet div. versioner af drivere, med samme resultat?
Avatar billede lars_hoeberg Praktikant
27. juni 2004 - 00:09 #1
Hvilket bundkort? Samt er controleren onboard eller PCI udvidelseskort?