Avatar billede karbylon Nybegynder
22. juli 2003 - 09:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

adgangskoder til hjemmeside

adgangskoder til hjemmeside.

Hej Eksperten jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg ønsker hjælp til adgangskoder til en hjemmeside. Der ca. 2500 bruger som hver skal have en adgangskode. hvordan laver jeg det.
Avatar billede jonbdk Nybegynder
22. juli 2003 - 09:44 #1
Så du lægger det i en db, og henter adgangskode where user = detIndtastede og sammenlinger?
Avatar billede dk_akj Nybegynder
22. juli 2003 - 09:56 #2
Du skal lave det i asp, php, eller jsp.

Hvilken server kører du på ?? (windows / linux )

Kender du til Visual Basic eller andre sprog ??

//akj
Avatar billede karbylon Nybegynder
22. juli 2003 - 10:25 #3
Jeg skal lave det i asp -php eller jsp. ok men.... jeg hved barre ikke hvordan jeg gør det.
Avatar billede dk_akj Nybegynder
22. juli 2003 - 10:26 #4
Først skal vi have fundet ud af hvilket af de 3 teknologier der passer DIG bedst.

Hvilken server ??
Kender du nogle programmeringssprog ??

//akj
Avatar billede karbylon Nybegynder
22. juli 2003 - 11:39 #5
jeg kender lidt til programering i jsp og asp men slet ikke nok til at kunne lave et pasword system som dette. Jeg kender en hel del til html/htm programering. jeg vil gerne at det kunne laves i asp. Er det for vanskelig at forklare mig hvordan dette gøres
Avatar billede dk_akj Nybegynder
22. juli 2003 - 11:46 #6
Her er et meget simpelt system som du sikkert kan bruge. http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=download&id=223

//akj
Avatar billede dk_akj Nybegynder
22. juli 2003 - 11:47 #7
Det er lavet i asp :-)

//akj
Avatar billede jonbdk Nybegynder
22. juli 2003 - 13:24 #8
Avatar billede karbylon Nybegynder
22. juli 2003 - 14:42 #9
jeg kikker på det
Avatar billede karbylon Nybegynder
22. februar 2004 - 10:23 #10
unskyld men jeg havde glemt at jeg havde dette spg. ude