Avatar billede encorez Nybegynder
22. juli 2003 - 07:21 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Køb af webcam

Jeg skal købe et webcam til udendørsbrug. Det skal derfor have den bedst mulige kvalitet og opløsning.
Webcammet skal kunne tage et billede f.eks. hver 30. sekund og uploade det til en ftpserver (men det er måske noget de alle kan)

Nogen forslag?

Simon
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 07:36 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 07:37 #2
Måske var det en god ide at kikke lidt på dine gamle spørgsmål da jeg kan se du har ret mange point ude!

Håber på god respons
Avatar billede encorez Nybegynder
22. juli 2003 - 07:40 #3
lrd -> er i fuld gang. Det er også blevet pointeret overfor mig i et nyere spørgsmål. Jeg kan kun sige at de spørgsmål hvor jeg ikke har givet point endnu kun er fordi jeg ikke har fået løsninger på mine problemer.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. juli 2003 - 08:15 #4
encorez -> Hvis du ikke har fået et svar inden 7 dage, så kan du lige så godt lukke spørgsmålene. For så kan ekspertens bruger ikke finde en løsning til dig.

/per
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 08:42 #5
Lige mine ord :-)

Spørgsmål der er meget gamle kommer der nok ikke svar i

Men herligt du gider kikke på dem :(
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
22. juli 2003 - 09:01 #6
www.google.com
webcamxp (et uundværligt program)
Avatar billede encorez Nybegynder
22. juli 2003 - 10:31 #7
Jeg synes Logitech QuickCam Pro 4000 ser godt ud, jeg skal bare gerne have bekræftet at den kan tage stillbilleder f.eks. hver 30 sekund og derefter uploade det til en ftp server.
Avatar billede kadann Nybegynder
22. juli 2003 - 14:23 #8
encorez ->

Det kommer ikke an på cam'et, men softwaren. Hvis du skal gøre som du siger der, er der masser af muligheder for at hente programmer til dette på nettet, bl.a. Webcam32.