Avatar billede roedz Nybegynder
22. juli 2003 - 01:06 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

vurder dette site

kan jeg lokke jer til at vurder dette site:

-->  www.9ia.dk

tak ;o)

//Roedz
Avatar billede askeb Nybegynder
22. juli 2003 - 01:52 #1
uha...det er skam flot må jeg sige...
Nå, men til vurdering deler jeg det op i nogle emner...
//Design:
Der er ingen tvivl om at det her er et proffessionelt design, og det er tydeligt at det drejer sig om et webbureau...
Jeg har ikke andet at sige ud over at det er ærgeligt at i ikke bruger samme flash-stil på forsiden for at fuldføre det... {11/13}

//Brugervenlighed
Overskueligheden på forsiden er fin, men når jeg kommer ind i "cases" er det lidt svært at finde ud af hvad der foregår. Man mangler et indeks og en introduktion før du kører lige på med den sidste side... {8/13}

//Kode
Uha-uha, koden er ikke så god...i har valgt at køre XHTML 1.0 str, hvilket er et udemærket valg, men der er altså 23 kodefejl - det er altså mange for et webbureau - og lidt dårlig reklame, ik ;) >> http://validator.w3.org/check?uri=www.9ia.dk
Jeg vil umiddelbart tro at i har brugt en editor til at lave siden - prøv at kig på koden igen...{7/13}

//askeB
Avatar billede roedz Nybegynder
22. juli 2003 - 02:11 #2
Vi har smidt det her op fordi vi er træt at den gamle vi havde... men det er meningen at det hele skal kodes i .NET og C# men vi skal lige have tid til det hele, for vi har rimelige meget at lave...
Avatar billede askeb Nybegynder
22. juli 2003 - 02:19 #3
ok...sig endelig til hvis i mangler en mand ;)
ej, men hellere ha for meget arbejde end for lidt - det har jeg ihvertfald erfaret...
Avatar billede jakobdo Ekspert
22. juli 2003 - 09:03 #4
Hvis man minimere jeres side, så den ikke vises maximized, forsvinder noget af billedet i venstre side, var det ikke bedre det stadig kunne ses på mindre opløsning?
Avatar billede kali Nybegynder
22. juli 2003 - 15:20 #5
Desværre kan siden ikke ses i Netscape Navigator 4.08 så jeg kan ikke hjælpe dig i dag.
Avatar billede anova Nybegynder
24. juli 2003 - 09:38 #6
Dette er en kommentar til kali.
Du skulle overveje at skifte browser.
93% af alle Internetbrugere bruger Internet Explorer, så derfor vil det være alt for dyrt at skulle optimere sine Internet sider til flere browsere, end IE.
Målgruppen er simpelt hen for lille...
Se evt. http://www.thecounter.com/stats/2003/May/browser.php
Avatar billede roedz Nybegynder
24. juli 2003 - 12:17 #7
Dette er en kommentar til anova:

Jeg vil nu sige det altid er en god ide at fx også teste sine sider i Mozilla, således man faktisk udvikler sine side til to platform, for man bliver også nød til at tænke på dem som fx bruge Mac. Men jeg vil give dig ret langt hen af vejen.
Avatar billede cozey Nybegynder
24. juli 2003 - 13:07 #8
[Undskyld spam]
Men jeg er ved at sætte mig ind i Flash, men er helt ny.
Hvordan har du lavet siden? ... Den er da ikke helt bygget op i flash vel? ... Er det ikke kun firkanten med forskellige billeder der er i flash?

PS. Fed side
Design : 10@13
Brugervenlighed : 9@13
Allround : 10@13