Avatar billede soogiegs33 Nybegynder
21. juli 2003 - 14:17 Der er 21 kommentarer

MIn computer Starter underligt!!

Når jeg starter min Computer, går der 3 sekunder også ""Booter den fra disketteDrevet!! Derfra går den ikke vider WHy????
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 14:18 #1
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=soogiegs33&option=22

Inden du søger mere hjælp herinde bør du vist lukke dine gamle tråde!!
Er selv deltaget i flere af dem hvorefter du bare holder dig væk!

Gider du ikke være rar og lukke dem
Avatar billede peet-49 Novice
21. juli 2003 - 14:18 #2
Hvis den booter på diskettedrevet, er det fordi, du har en diskette i drevet, fjern den.
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 14:19 #3
http://www.ebruger.dk/faq/

Læs denne så er du ikke i tvivl om mere
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 14:19 #4
peet se hans profil
Avatar billede soogiegs33 Nybegynder
21. juli 2003 - 14:21 #5
Når jeg Tager hele diskette drevet ud så siger den bar at der ingen er..
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 14:23 #6
Luk dem nu soogiegs!! Du må være klar til at lukke dine tråde eller give feedback i dem hvis du gerne vil have hjælp herinde
Avatar billede steen_hansen Forsker
21. juli 2003 - 14:23 #7
soogies, jeg kommenterer normalt ikke andres adfærd på E, men de andre har ret, du bør lukke dine spørgsmål.
Avatar billede soogiegs33 Nybegynder
21. juli 2003 - 14:26 #8
Hvordan lukker jeg dem??
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 14:27 #9
at acceptere de svar der er kommet evt
Avatar billede Cars10 Praktikant
21. juli 2003 - 14:28 #10
Ved at give point til dem du syntes har givet dig et svar eller ved at lave et svar selv og acceptere dette
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 14:28 #11
eller bed folk der deltager smide et svar så du kan give dem for deres forsøg på at hjælpe dig! Læs reglerne gennem http://www.ebruger.dk/faq/  Så har du ikke flere spørgsmål
Avatar billede Cars10 Praktikant
21. juli 2003 - 14:30 #12
Hvis du har en diskette i diskettedrev skal du fjerne den og ikke selve diskettedrevet. Bagefter går du ind i din BIOS og sætter den til at boote op fra HD'en
Avatar billede fromsej Praktikant
21. juli 2003 - 14:36 #13
Se at få lukket de spørgsmål, du har endda fået link til vores FAQ i det her:
http://www.eksperten.dk/spm/356820
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 14:49 #14
Sikker på han gør som han plejer nemlig bare at smutte! men han kan jo overraske
Avatar billede toocool Nybegynder
21. juli 2003 - 14:57 #15
kan en admin ikke bare lukke hans spørgsmål? ;)
(og måske hans konto.... he he
Avatar billede lrd Nybegynder
21. juli 2003 - 15:25 #16
http://www.eksperten.dk/spm/378173

Dårlig smag imunden toocool? :-)
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. juli 2003 - 10:12 #17
soogiegs33, gør dig selv en tjeneste at lukke dine spørgsmål. Det er ikke videre høfligt, det du har gang i; der er nok ikke mange der gider hjælpe dig fremover.
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. juli 2003 - 10:00 #18
Jeg er spændt på udfaldet. Er det normal procedure at deaktivere en konto, hvis ikke indehaveren afslutter sine spørgsmål?
Avatar billede fromsej Praktikant
23. juli 2003 - 10:19 #19
Steen Hansen>>Det kan det ende med, men det kan også ende med at efterhånden som folk får øjnene op for dem der ikke gider afslutte spørgsmål, får de bare ikke mere hjælp.*G*
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. juli 2003 - 10:41 #20
Det kan man håbe, det er noget fis, det andet :o)
Avatar billede steen_hansen Forsker
25. juli 2003 - 12:15 #21
Det ser ud til, at I havde ret :o)