Avatar billede systemnissen Nybegynder
20. juli 2003 - 21:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre billedstørrelse i WinXP

Jeg har en funktion i XP som hedder "Resize pictures", når man højre-klikker på et eller flere billeder. Det er mægtig smart, når man vil ændre på mange billeder ad gangen. Nu ville jeg så anbefale denne funktion til et familiemedlem som har en 100% identisk maskine. Men denne funktion findes ikke på denne pc. Eneste forskel er at jeg har Service Pack 1... er det i denne SP1 at denne funktion ligger??

Mvh
Systemnisse
Avatar billede thenothingman Nybegynder
21. juli 2003 - 10:12 #1
Kører i begge med XP pro ? ellers kan du hente funktionen her:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Install/2/WXP/EN-US/ImageResizerPowertoySetup.exe
Avatar billede thenothingman Nybegynder
21. juli 2003 - 10:13 #2
Avatar billede systemnissen Nybegynder
22. juli 2003 - 11:09 #3
Tak for hjælpen! Det var lige det jeg søgte!!

Systemnissen