Avatar billede glad_mand Nybegynder
18. juli 2003 - 17:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fik has på PE_Dupator, men nu windows beskyttelsesfejl v. opstart

Hej
Fik hjælp til PE_DUPATOR, den er tilsyneladende væk nu med F-Prot. Nu vil PC en ikke starte, underopstart kommer en blå skærm med teksten: "Windows beskyttelsesfejl. Du skal genstarte computeren. Systemet stoppede._"

Ved genstart kan den kun startes op i fejlsikret, og der finder jeg ingenting.

Styresytemet er Windows Me.

Jeg har reinstaleret Me, men fejlen er den samme?!?

Nogen ideer?
Venligst
M
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2003 - 17:54 #1
Det kunne godt være at du skulle reinstallere igen.
Sørg for at slette alle partitioner, og opret dem så igen.

Dette kan klares med FDISK.

kør evt. også denne: fdisk /mbr
Avatar billede robotten Praktikant
23. juli 2003 - 15:54 #2
Me er en stor virus...
Indlæs noget win98se el. win2k.

Men ellers lyder det som om, at den virus har været heldig at ødelægge noget centralt i dit styresytem.
Avatar billede glad_mand Nybegynder
23. juli 2003 - 16:21 #3
Har fået styr på problemet. Fjernede alle 32 bit ting i reg, og genstartede. Så gjorde maskinen ME re-installationen helt færdig, og så kørte den. Men det er slut nu. Nu får den XP, og så er problemerne for håbentlig slut. Jeg har XP hjemme, og har ikke haft lignende problemer. Så jeg tilslutter mig robotten's mening, ME er noget biks. Tak for hjælp og kommentarer.
Avatar billede robotten Praktikant
23. juli 2003 - 16:42 #4
Ok, bare lig et svar selv, og accepter dette.
Avatar billede fromsej Praktikant
23. juli 2003 - 16:49 #5
Tilslutter mig robotten.*S*
Godt du fik det til at virke.
Avatar billede robotten Praktikant
24. juli 2003 - 08:21 #6
Har dog lige et enkelt spm.:
Hvordan fandt du ud af, at alle 32 bit ting i reg. skulle væk, og hvordan fandt du så disse?
Avatar billede glad_mand Nybegynder
25. juli 2003 - 19:21 #7
->robotten:
Min svoger læste sig frem til det på et andet messageboard. Jeg var selv gået kold efter de mange forsøg, og han har en del mere viden end mig. Derfor kan jeg heller ikke på stående fod forklare hvordan de findes. Dog husker jag at have læst om hvordan andet steds på eksperten, tror jeg nok. Jeg kan ikke huske hvor, da jeg søgte rigtig mange svar igennem. Forøvrigt har PC'en nu valgt at fryse flere gane om dagen, og den vil ikke anderkende, at der sidder et modem i comport3! ME=meget elendigt ;-)
Avatar billede robotten Praktikant
25. juli 2003 - 20:29 #8
Lyde rmeget avancret. Men godt, at du kunne slippe af med Me - selv M$ har indrømmet, at det var en fejl at udsende det "styresystem"
Avatar billede fromsej Praktikant
25. juli 2003 - 20:33 #9
"Styresystem" jeg har altid troet det var en ualmindelig ondsindet virus.*G*