Avatar billede EIHP Juniormester
18. juli 2003 - 11:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samme forbindelse til alle

Jeg er lidt træt af, at min lillebror eller min far.. Eller dem begge to, tag hele forbindelsen fra os andre..

Hva kan jeg gøre for at ha den samme forbindelse til alle..?
Avatar billede miguelowitsj Nybegynder
18. juli 2003 - 11:47 #2
Lidt flere detaljer er påkrævet - hvis jeg skal gætte, leder du efter en metode hvormed du kan bestemme hvor meget båndbredde de enkelte brugere på dit netværk må bruge af den udgående (upstream) kapaciteten på din DSL forbindelse?
Du bliver nok nødt til at fortælle lidt om dit setup (forbindelsestype, router eller ej, switch, linuxboks som router eller andet) førend alle eksperterne kan hjælpe.
Derudover kan du måske søge Ekperten igennem? Der er blevet spurgt om dette MANGE gange før :-)
Avatar billede miguelowitsj Nybegynder
18. juli 2003 - 11:48 #3
>dk akj: to sjæle, en tanke ;-)
Avatar billede EIHP Juniormester
18. juli 2003 - 12:01 #4
Hmm...

Tdc adsl 768k.. 5 (7 i weekenderne..) computere og en hub.. Så, det ville være kanon vis vi kunne få ca. 130k hver..
Avatar billede phrozn Nybegynder
24. juli 2003 - 21:04 #5
Nu dette emne er her vil jeg egentlig også gerne have af vide hvordan jeg kan dele min 1024/256 forbindelse ud i to 512/128 forbindelser.