Avatar billede troymclure Nybegynder
18. juli 2003 - 10:32 Der er 4 kommentarer

To partitioner der ikke er placeret i sammenhæng

Jeg har en harddisk hvor 1 gb midt på disken er ubrugelige, Så der er dannet to partitioner uden om lad os kalde dem c og d, hvordan får jeg dem samlet så de figurere under et drev bogstav, og jeg på det drev har den samlede plads tilgængelig.

Jeg har prøvet med partition magic, men uden held
Avatar billede pilfinger Nybegynder
18. juli 2003 - 10:41 #1
det kan ikke lade sig gøre hvis det der er mellem dem ikke klan bruges.

Men du kan prøve med PQM igen og se om ikke du kan formatere det stykke som er ødelagt og så se om ikke du kan slå dem sammen dukan formatere fra PQM det kan du forsøge ellers er det nok helle disken du skal formatere.
Avatar billede troymclure Nybegynder
18. juli 2003 - 10:45 #2
Jeg kan ikke formatere hele disken, men godt de enkelte stykker med en quick format.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
18. juli 2003 - 10:48 #3
Har du prøvet at køre en scandisk med rep ?

GGG tro du har lavet en skjult partition som du så ikke kan se
hvad når du bruger PQM kan du så se tre partitioner. hvis du kan skal du klikke på den i midten den du normalt ikke kan se. Oppe iværktøjslinjen er der en knap som hedder avanceret klik på den så kan du genaktivere partitionen
Avatar billede mcp Nybegynder
31. juli 2003 - 00:21 #4
Hej

Hvis du køre Windows 2000 (NTFS) er det muligt at convertere din harddisk fra Basic til Dynamic (kræver ca. 8-10mb upartitioneret disk plads)

Du kan så med dynamiske disk vælge at mounte dit d: drev som en mappe i c:

:-)