Avatar billede hondaccrx Nybegynder
17. juli 2003 - 22:07 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvor finder jeg Honda CRX?

Hvor finder jeg steder som bilbasen, bare i tyskland?
Hvor finder jeg dele til Honda CRXer som klare baglygter!

PFT /( Komodo
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
17. juli 2003 - 22:13 #1
Det er ikke ligefrem IT-relateret...

http://www.autoscout24.de/index.asp

Finder ikke nogen baglygter til dig... :-)
Avatar billede hondaccrx Nybegynder
17. juli 2003 - 22:33 #2
Hvad siger overskriften : Kategori
Vælg kategoriDatabaserDatabaser : AccessDatabaser : AndreDatabaser : Domino/NotesDatabaser : Filemaker ProDatabaser : GenereltDatabaser : InterbaseDatabaser : InterSystems CachéDatabaser : MS SQLDatabaser : MySQLDatabaser : OracleDatabaser : PostgreSQLDatabaser : SybaseDesignDesign : Brugervenl.Design : Design (gl. kategori)Design : FeedbackDesign : GenereltDesign : InspirationDesign : Site vurderingDiverseDiverse : Fri debatDiverse : Generelt (gammel kategori)Diverse : Køb/salgE-løsningerE-løsninger : GenereltE-løsninger : IdéerE-løsninger : InvestorE-løsninger : IværksætterEkspertenEksperten : CoAdminEksperten : ForslagEksperten : Hjælp EkspertenEksperten : Om EkspertenEksperten : PriserGenerelt ITGenerelt IT : AndetGenerelt IT : AudioGenerelt IT : DVDGenerelt IT : FotoGenerelt IT : StreamingGenerelt IT : SøgemaskinerGenerelt IT : VideoHardwareHardware : AlphaHardware : AndreHardware : AS/400Hardware : AVHardware : BluetoothHardware : CasemoddingHardware : ElektronikHardware : GenereltHardware : KopimaskinerHardware : MacHardware : OverclockingHardware : PCHardware : PrintereHardware : SkærmeHardware : TelefonerHardware : Tynde klienterInternetInternet : GenereltInternet : InternetopkoblingInternet : Internetopkobling : AnalogInternet : Internetopkobling : AndreInternet : Internetopkobling : ISDNInternet : Internetopkobling : KabelInternet : Internetopkobling : xDSLInternet : UdbydereInternet : Udbydere : AndreInternet : Udbydere : CybercityInternet : Udbydere : GenereltInternet : Udbydere : StofaInternet : Udbydere : TeledanmarkInternet : Udbydere : TiscaliInternet : Udbydere : UUnetInternet : Udbydere : WebpartnerInternet : WebhotelInternet : WebservereInternet : Webservere : AndreInternet : Webservere : ApacheInternet : Webservere : GenereltInternet : Webservere : IISInternet : Webservere : PWSInternet : Webservere : WebsphereJob/opgaverJob/opgaver : Fuld tidNetværkNetværk : DNSNetværk : FejlfindingNetværk : GenereltNetværk : LAN/WANNetværk : LAN/WAN : AndreNetværk : LAN/WAN : Frame RelayNetværk : LAN/WAN : GenereltNetværk : LAN/WAN : OpsætningNetværk : LAN/WAN : VPNNetværk : MonitoreringNetværk : Routers/SwitchesNetværk : StorageNetværk : Storage : AndetNetværk : Storage : GenereltNetværk : Storage : SANNetværk : TopologierNetværk : Topologier : AndreNetværk : Topologier : EthernetNetværk : Topologier : Token ringOpgaverOpgaver : AndreOpgaver : Grafiske opgaverOpgaver : Grafiske opgaver : AndreOpgaver : Grafiske opgaver : Banner/logoOpgaver : Grafiske opgaver : DesignOpgaver : Grafiske opgaver : FlashOpgaver : ProgrammeringsopgaverOpgaver : Programmeringsopgaver : AndreOpgaver : Programmeringsopgaver : ASPOpgaver : Programmeringsopgaver : PHPPDAPDA : ApplikationerPDA : GenereltPDA : StyresystemerPDA : Styresystemer : AndrePDA : Styresystemer : EpocPDA : Styresystemer : GenereltPDA : Styresystemer : PalmOSPDA : Styresystemer : SymbianPDA : Styresystemer : WinCE/PocketPCProgrammerProgrammer : 3DProgrammer : 3D : 3D Studio MAXProgrammer : 3D : AndreProgrammer : 3D : AutoCADProgrammer : 3D : LightwaveProgrammer : BackupProgrammer : Backup : AndreProgrammer : Backup : ArcServe/ArcServeITProgrammer : Backup : Backup ExecProgrammer : Backup : MS backupProgrammer : BilledbehandlingProgrammer : Billedbehandling : AndreProgrammer : Billedbehandling : FreehandProgrammer : Billedbehandling : GenereltProgrammer : Billedbehandling : IllustratorProgrammer : Billedbehandling : Paint Shop ProProgrammer : Billedbehandling : PhotoshopProgrammer : BrowsereProgrammer : Browsere : AndreProgrammer : Browsere : GenereltProgrammer : Browsere : Internet ExplorerProgrammer : Browsere : MozillaProgrammer : Browsere : NetscapeProgrammer : Browsere : OperaProgrammer : ChatProgrammer : Chat : AndreProgrammer : Chat : AOL MessengerProgrammer : Chat : GenereltProgrammer : Chat : ICQProgrammer : Chat : IRCProgrammer : Chat : IRC : AndreProgrammer : Chat : IRC : BitchXProgrammer : Chat : IRC : GenereltProgrammer : Chat : IRC : mIRCProgrammer : Chat : IRC : PirchProgrammer : Chat : IRC : X-ChatProgrammer : Chat : MSNProgrammer : Chat : WebbaseredeProgrammer : E-mailProgrammer : E-mail : AndreProgrammer : E-mail : Exchange ServerProgrammer : E-mail : GenereltProgrammer : E-mail : GroupwiseProgrammer : E-mail : Lotus NotesProgrammer : E-mail : OutlookProgrammer : E-mail : Outlook ExpressProgrammer : E-mail : PegasusProgrammer : E-mail : WebbaseredeProgrammer : ERPProgrammer : ERP : AndreProgrammer : ERP : BPCSProgrammer : ERP : GenereltProgrammer : ERP : SAPProgrammer : ERP : XAL/AxaptaProgrammer : FlashProgrammer : Flash : AndreProgrammer : Flash : DirectorProgrammer : Flash : GenereltProgrammer : GenereltProgrammer : HTML EditorerProgrammer : HTML Editorer : AndreProgrammer : HTML Editorer : DreamweaverProgrammer : HTML Editorer : FrontPageProgrammer : HTML Editorer : GenereltProgrammer : HTML Editorer : HomeSiteProgrammer : OfficepakkerProgrammer : Officepakker : AndreProgrammer : Officepakker : GenereltProgrammer : Officepakker : Microsoft OfficeProgrammer : Officepakker : Microsoft WorksProgrammer : Officepakker : StarOfficeProgrammer : RegnearkProgrammer : Regneark : AndreProgrammer : Regneark : ExcelProgrammer : Regneark : GenereltProgrammer : Regneark : Lotus123Programmer : Regneark : Quattro ProProgrammer : Tekstbehandl.Programmer : Tekstbehandl. : AndreProgrammer : Tekstbehandl. : GenereltProgrammer : Tekstbehandl. : TeXProgrammer : Tekstbehandl. : WordProgrammer : Tekstbehandl. : WordPerfectProgrammer : Økonomiprog.Programmer : Økonomiprog. : AndreProgrammer : Økonomiprog. : ConcordeProgrammer : Økonomiprog. : GenereltProgrammer : Økonomiprog. : NavisionProgrammer : Økonomiprog. : Stellar OfficeProgrammer : Økonomiprog. : Summa SumarumProgrammeringProgrammering : (D)HTMLProgrammering : (D)HTML : AndreProgrammering : (D)HTML : CSSProgrammering : (D)HTML : WAPProgrammering : (D)HTML : WSHProgrammering : .NETProgrammering : AndreProgrammering : C#Programmering : C/C++Programmering : ClarionProgrammering : DelphiProgrammering : GenereltProgrammering : J2EEProgrammering : JavaProgrammering : JSPProgrammering : LingoProgrammering : Reg.Exp.Programmering : ScriptProgrammering : Script : AndreProgrammering : Script : ASPProgrammering : Script : ASP.NETProgrammering : Script : ColdFusionProgrammering : Script : JavaScriptProgrammering : Script : Perl/CGIProgrammering : Script : PHPProgrammering : Script : VBscriptProgrammering : Visual BasicProgrammering : Visual Basic .NETProgrammering : XML / VMLProgrammering : XSLTSikkerhedSikkerhed : FirewallsSikkerhed : Firewalls : GenereltSikkerhed : Firewalls : PersonligeSikkerhed : Firewalls : Personlige : AndreSikkerhed : Firewalls : Personlige : GenereltSikkerhed : Firewalls : Personlige : Norton Personal FirewallSikkerhed : Firewalls : Personlige : Sygate Personal FirewallSikkerhed : Firewalls : Personlige : ZoneAlarmSikkerhed : Firewalls : ProfessionelleSikkerhed : Firewalls : Professionelle : AndreSikkerhed : Firewalls : Professionelle : BordermanagerSikkerhed : Firewalls : Professionelle : CiscoSikkerhed : Firewalls : Professionelle : GenereltSikkerhed : Firewalls : Professionelle : IPFWSikkerhed : Firewalls : Professionelle : ISA serverSikkerhed : Firewalls : Professionelle : PFSikkerhed : GenereltSikkerhed : KrypteringSikkerhed : VirusStyresystemerStyresystemer : GenereltStyresystemer : ServerStyresystemer : Server : AndreStyresystemer : Server : BeOSStyresystemer : Server : BSDStyresystemer : Server : BSD : BSDiStyresystemer : Server : BSD : DarwinOSStyresystemer : Server : BSD : FreeBSDStyresystemer : Server : BSD : NetBSDStyresystemer : Server : BSD : OpenBSDStyresystemer : Server : GenereltStyresystemer : Server : LinuxStyresystemer : Server : Linux : AndreStyresystemer : Server : Linux : DebianStyresystemer : Server : Linux : GenereltStyresystemer : Server : Linux : MandrakeStyresystemer : Server : Linux : RedHatStyresystemer : Server : Linux : SlackwareStyresystemer : Server : Linux : SuseStyresystemer : Server : MacOSStyresystemer : Server : Novell NetwareStyresystemer : Server : OS/400Styresystemer : Server : SolarisStyresystemer : Server : UnixStyresystemer : Server : Windows 2000 ServerStyresystemer : Server : Windows 2003Styresystemer : Server : Windows NT ServerStyresystemer : WorkstationStyresystemer : Workstation : *BSDStyresystemer : Workstation : *BSD : BSDiStyresystemer : Workstation : *BSD : DarwinOSStyresystemer : Workstation : *BSD : FreeBSDStyresystemer : Workstation : *BSD : NetBSDStyresystemer : Workstation : *BSD : OpenBSDStyresystemer : Workstation : BeOSStyresystemer : Workstation : DOSStyresystemer : Workstation : LinuxStyresystemer : Workstation : Linux : AndreStyresystemer : Workstation : Linux : DebianStyresystemer : Workstation : Linux : GenereltStyresystemer : Workstation : Linux : MandrakeStyresystemer : Workstation : Linux : RedhatStyresystemer : Workstation : Linux : SlackwareStyresystemer : Workstation : Linux : SuseStyresystemer : Workstation : MacOSStyresystemer : Workstation : OS/2Styresystemer : Workstation : SolarisStyresystemer : Workstation : UnixStyresystemer : Workstation : Windows 2000Styresystemer : Workstation : Windows 9xStyresystemer : Workstation : Windows MEStyresystemer : Workstation : Windows NTStyresystemer : Workstation : Windows XP  Kategori overblik
Vælg herover den kategori der passer bedst til dit spørgsmål.

Kategori beskrivelse:
- MS Access, databasekomponenten fra Office-pakken.

Kategori beskrivelse:
- Notes.

Kategori beskrivelse:
- Filemaker Pro.

Kategori beskrivelse:
- Øvrige emner indenfor databaser.

Kategori beskrivelse:
- SQL-database, gratis og open source.

Kategori beskrivelse:
Multidimentionel base hvor data kan ses både som objekter og relationer (SQL)

Kategori beskrivelse:
- Microsoft SQL Server

Kategori beskrivelse:
- T.c.X MySQL

Kategori beskrivelse:
- Oracle.

Kategori beskrivelse:
- Database fra en af verdens største uafhængige softwareleverandører grundlagt i Californien.

Kategori beskrivelse:
- Jacob Nielsen el. Picasso, uanset hvad skal et website være brugervenligt.

Kategori beskrivelse:
- Alt om design.

Kategori beskrivelse:
- Lad andre designere se hvad du har lavet, og få nye idéer.

Kategori beskrivelse:
- Generelle spm. indenfor webdesign, layout, m.m.

Kategori beskrivelse:
- Søg inspiration hos ligesindede.

Kategori beskrivelse:
Fortæl de andre brugere om dine egne favoritter, eller få hjælp til at finde det du søger.

Kategori beskrivelse:
Spørgsmål mv. der ikke ligger inden for Ekspertens fokusområde

Kategori beskrivelse:
- Her kan alle """""""ikke""""""IT relaterede emner diskuteres.
Avatar billede hondaccrx Nybegynder
17. juli 2003 - 22:33 #3
Her kan alle """""""ikke""""""IT relaterede emner diskuteres.
Avatar billede glad_mand Nybegynder
17. juli 2003 - 22:35 #4
Du skal i kontakt med en amerikansk soldat fra tyskland. Hvordan ved jeg ikke, men det er vist ikke så svært på nettet. Så skal du i kontakt med en som har med de amerikanske styrkers afdeling for PDO, det er de biler som bliver skrottet når soldaterne rejser hjem. De har en forkærlighed for Hondaer, så der skulle være massere af CRX-stumper at få der.
Ved ikke om du synes om dette forslag, men her er det altså.
Ciao
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
17. juli 2003 - 22:35 #5
Det var jo også derfor du fik et tysk link til det der svarer til bilbasen, søde ;-)
Avatar billede rs2000 Nybegynder
18. juli 2003 - 10:57 #6