Avatar billede jakobstar Nybegynder
17. juli 2003 - 19:31 Der er 6 kommentarer

Fejl ved indlæsning af grafikkort

Jeg har lige købt et nyt geforce4 ti4200, men når jeg sætter det i min maskine siger den bare en "mærkelig" lyd og min skærm tænder ikke.. Er det kortet der er defekt eller mit bundkort der er for gammelt? (Det er et rimelig gammelt bundkort)
Avatar billede sazon Nybegynder
17. juli 2003 - 19:33 #1
jeg tror det har noget at gøre med dit alt for gamle motherboard, men self kan det også være grafikkortet der er defekt
Avatar billede fromsej Praktikant
17. juli 2003 - 19:34 #2
Kortet skal trykkes helt i bund, prøv at tage det ud og sætte det i et par gange.
Avatar billede -bikerbirk- Nybegynder
17. juli 2003 - 19:39 #3
Har du overvejet at dit bundkort ikke understøtter kortet??! For det er sandsynligvis det der er galt!
Avatar billede -bikerbirk- Nybegynder
17. juli 2003 - 19:40 #4
Kan du give et link til kortene??
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juli 2003 - 20:44 #6
Du har sat det i dit bundkort - altså passer det i bundkortet - spørgsmålet er så om den AGP port der sidder på dit bundkort kører AGP x1 el. AGP x 2.
Hvis det kun kører AGP x 2 så passer kortet ikke.