Avatar billede davs Nybegynder
10. december 2000 - 11:57 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Nyt design

Til anmeldelser.net.

logo, samt grafik skal ændres. Se på: http://195.24.8.222/site/default11.asp

Det er en test side for lokal posten, systemet bliver opbygget på samme måde, så grafik elementerne skal have samme størrelse. dvs. (der hvor der står lokal posten, skal der så stå anmeldelser.net, og gerne noget om hvad siden indeholder)

Grafik elementerne skal have samme størrelse, som på den til lokalposten, og grafikken ude i siderne, skal også ændres. Jeg vil gerne beholde nogle af de samme farver som der er nu på anmeldelser.net
Avatar billede davs Nybegynder
10. december 2000 - 11:58 #1
Avatar billede thomas_it Nybegynder
10. december 2000 - 12:03 #2
hvad er det du vil have hjælp til?
Avatar billede davs Nybegynder
10. december 2000 - 12:23 #3
Nyt grafik...
Avatar billede davs Nybegynder
10. december 2000 - 12:37 #4
Altså det grafik der hvor der nu står lokal posten.

Grafikken ude i siden, skal også ændres til nogle andre farver. (hvilket jeg ikke tror vil tage lang tid)

www.dkvision.dk har også et tilsvarende system, som www.anmeldelser.net nu også skal til at bruge.
Avatar billede thomas_it Nybegynder
10. december 2000 - 13:44 #5
jeg kan måske godt hjælpe dig!
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 14:44 #6
og jeg kan også hjælpe her... :-)
Avatar billede davs Nybegynder
10. december 2000 - 14:47 #7
i kan sende en mail til admin@anmeldelser.net om Jeres udkast nå i har noget klart, så skal jeg nok skrive tilbage hvad jeg syntes om det, evt. hvis der er noget jeg ønsker rettet...
Avatar billede thomas_it Nybegynder
10. december 2000 - 14:48 #8
Helt i orden

- Thomas
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 14:49 #9
okay...
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 14:50 #10
øhhh, hvad handler siden om ?
Avatar billede davs Nybegynder
10. december 2000 - 14:52 #11
se evt. på anmeldelser.net

anmeldelser af spil, programmer, film, musik m.m.
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 14:53 #12
ok
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 14:56 #13
Så vi skal lave et nyt deisng til anmeldelser.net, men hvornår skal den laves færdig til ??
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 14:56 #14
og skal det værre PHP, ASP eller bare html
Avatar billede davs Nybegynder
10. december 2000 - 14:59 #15
Jeg skal bare bruge noget grafik...

logo´et i toppen samt en farve til siderne... (igen bare et grafik element)

programmeringen skal i ikke tænke på.
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 15:01 #16
Avatar billede davs Nybegynder
10. december 2000 - 15:06 #17
Ja...

logoet i toppen med loaklposten, skal udskiftes med et andet logo... grafik elementet skal have samme størrelse, men så være til anmeldelser.net

Der må gerne laves en til pcblad.dk også... igen i samme størrelse, da den side bliver partner til anmeldeser.net
Avatar billede souledge Nybegynder
10. december 2000 - 17:06 #18
Du kunne starte med at fjerne det grimme logos til højre for de 2 banners, det er mega aliased(kantet), prøv min version på www.souledge.subnet.dk/anmeld.gif
Avatar billede davs Nybegynder
10. december 2000 - 17:10 #19
Det minder meget om det banner jeg har lavet til anemeldelser.net

det kommer til at minde bare lidt som det ved lokalposten...

Det gør ikke noget hvis du/i kan lave det flottere...
Avatar billede souledge Nybegynder
10. december 2000 - 17:39 #20
Jeg har ændret lidt på anmeld.gif\'en.
Se den igen!
Det at du bruger en hvid baggrund, gør det svært at lave noget som ser sejt ud!
Hvis man har sort kan man lyse op med flotte farver, men hvis har jo definitionen for lys!
Avatar billede davs Nybegynder
10. december 2000 - 17:52 #21
Det skal være noget der minder om det på lokalposten... det gør det ikke det du har lavet souledge...
Avatar billede souledge Nybegynder
10. december 2000 - 18:15 #22
Undskyld, jeg spørger.
Men hvor i al hverden er \"Lokalposten\" det lyder som en eller andet kommune-avis...
Avatar billede davs Nybegynder
10. december 2000 - 18:27 #23
http://195.24.8.222/site/default11.asp

Det er en test side, som er ved at blive sat op (har skrevet om den i mit første indlæg)
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2000 - 18:45 #24
Jeg kan godt lave noget nyt til dig
Avatar billede davs Nybegynder
10. december 2000 - 18:47 #25
Det er KUN designet der skal fornys... resten klarer jeg selv...
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2000 - 19:10 #26
OK, jeg kigger på det hurtigst muligt.
Avatar billede davs Nybegynder
10. december 2000 - 19:12 #27
Tak...
Avatar billede imp Nybegynder
11. december 2000 - 00:07 #28
AD.. Den er grim ;)
Avatar billede davs Nybegynder
11. december 2000 - 00:10 #29
Imp hvilken ??

Avatar billede davs Nybegynder
11. december 2000 - 21:20 #30
da jeg ikke har modtaget noget, harjeg selv lavet grafikken nu...

Ellers tak for de hurtige reaktioner... men som saggt, har jeg ikke modtaget noget...

Så jeg sender de point tilbage...

Hvis der er en som aligevel har lavet noget fedt, så lad mig se det, og er det godt nok vil du self. få de point.