Avatar billede funder2000 Nybegynder
14. juli 2003 - 18:29 Der er 6 kommentarer

overføre filer fra bærbar til alm. pc med krydset patchkabel

hey jeg har en del filer fra min alm. pc som jeg vil have over på min bærbar og omvendt jeg kører med xp pro dk. hvad gør jeg nu?????
Avatar billede kenp Novice
14. juli 2003 - 18:32 #1
sæt kablet i og kør netværksguiden så virker det!
Avatar billede funder2000 Nybegynder
14. juli 2003 - 18:49 #2
ok det har jeg gjort, går jeg ind i start-indstillinger-netværksforbindelser-indgåendeforbindelser og så siger den der ikke er noget kan du ikke komme med en lidt mere beskrivende måde virkelig skære det ud i pap... på forhånd tak
Avatar billede kenp Novice
14. juli 2003 - 18:50 #3
du har sat kablet i begge computere så burde du kunne se at der var forbindelse via det ikon der er på de fleste nede i højre hjørne!

Nej det er ikke en indgående forbindelse! du skal vælge konfigurer netværk!
Avatar billede funder2000 Nybegynder
14. juli 2003 - 19:10 #4
ok jeg valgte konfigurer netværk men så begyndte den at snakke om internetforbindelse osv. jeg må jo gøre noget forkert kan du ikke præcist forklare hvordan osv.
Avatar billede chapter Nybegynder
14. juli 2003 - 20:33 #5
Det med internettet er helt ok.. Den spørger bare hvorledes du vil connecte til internettet og du tager bare den option som er anbefalet (brug eksisterende ......) hvilket er generelt for wizarden for dit vedkommende.
Avatar billede serverservice Praktikant
15. juli 2003 - 20:46 #6
Du skal køre guiden "netværksinstallation" vælge deling via lan....
Jeg mener du kan se den fra netværksforbindelser