Avatar billede gumbert Nybegynder
14. juli 2003 - 17:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

God mus

Hey

vil have en ny mus og ville lige høre jeres mening om denneher:

Logitech MX500 Optical Mouse
Type: 8-button + Wheel
New Function! CruiseControl
Interface: USB & PS/2
Software: MouseWare 9.7
Resolution: 800dpi
Image processing: 4,7Mpixels/sec
MX Optical Engine
Warranty: 5 Years
Producent varekode: 930763-0914

(det er til gaming)
Avatar billede esbenrt Nybegynder
14. juli 2003 - 17:44 #1
det er en lækker mus. jeg har brugt den i ca. 6mnd. og jeg har endnu ikke oplevet at den løber væk af sig selv
Avatar billede chalde Seniormester
14. juli 2003 - 17:47 #2
Enig, en af mine venner har den, og den er god, men nogle af knapperne er placeret til folk med extreme fingerevner.
Men ellers er der jo Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444607912 som jeg vil mene er mindst lige så god, hvis ikke bedre.
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 17:52 #3
Jeg er enig med chalde.. Microsoft IntelliMouse 3.0 er helt Xtrem god.. Har den selv sammen med en Icemat Mousemat.. Sættet kan fåes hos Labtech A/S for 300 kroner.. Det sparer man rent faktisk en del penge på at købe i stedet for at få de 2 ting hver for sig og det skal siges at IntelliMouse 3.0 kører helt Xtremt på Icemat Mousemat... :)
Avatar billede gumbert Nybegynder
14. juli 2003 - 18:03 #4
Er det rigtigt qat knapperne ikke fungerer i spil
Avatar billede gumbert Nybegynder
14. juli 2003 - 18:05 #5
eller mener alle knapperne. De 2 på siden sQ ik fungerer eller er D bare en der har sat D forkert op??
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 18:07 #6
kommer an på hvilket spil du spiller.. i CS? Ja helt klart.. bruger alle knapper på min IntelliMouse når jeg spiller.. :) Hvis du skal bruge dem i sårn noget som Quake III Arena så skal du nok hente den nyeste opdatering men de virker ik på min computer så derfor kan jeg ikke fortælle dig om det vil virke dertil.. :(
Avatar billede gumbert Nybegynder
14. juli 2003 - 18:08 #7
mente på Logitech MX500 Optical Mouse
Avatar billede minimo Nybegynder
14. juli 2003 - 18:09 #8
Nååå... sorry.. :/
Avatar billede bone Nybegynder
18. juli 2003 - 23:03 #9
Jeg har også haft lidt (= en "#¤@£$@£ masse) bøvl med Logitech-mus og især Quake-enginen (jf. http://www.eksperten.dk/spm/235049). Ud over, at knapper ikke duede, havde jeg det problem, at sensitivityen i windows markant lavere, og scrolhjulet begyndte at skabe sig.
Jeg prøvede forskellige driverkonstellationer, bl.a. med game_whl.exe (som jeg tror, måske kan hjælpe dig), men det var først for nylig, med Mouseware 9.76, at det hele er gået i hak. Men du kan i alle tilfælde prøve at lege lidt med ftp.logitech.com/pub/techsupport/mouse, hvis du beslutter at købe musen - som jeg synes vejer alt for lidt :-)
Good luck