Avatar billede molberg Nybegynder
14. juli 2003 - 16:06 Der er 4 kommentarer

Outlook COM Addin Userform

Hej, jeg håber der er nogle kloge hoveder derude. Jeg kan ikke forstå jeg ikke kan skjule Minimize og Maximize knapperne på en userform, samt ikonet. Jeg har en bog som viser en userform oprettet i Outlook XP uden ovenstående men her ser det nærmest ud som om det er standard. Er der nogen der lige ved hvor dan det gøres? Det kan ikke passe andet at det må kunne lade sig gøre.
Avatar billede kedde65 Praktikant
15. juli 2003 - 19:15 #1
Når du opretter en Userform i VBA i Outlook XP så er maximize og minimize knapperne skjult som standard.

Går dit spørgsmål på at oprette en userform i en Com-Addin og skjule de knapper der?

VH CK
Avatar billede molberg Nybegynder
16. juli 2003 - 09:04 #2
Jeg prøver at vise den i en COM Addin. Når jeg tilføjer og viser en form i VBAproject.OTM viser den uden de knapper!
Jeg tror jeg laver den i VB6 istedet.
Avatar billede kedde65 Praktikant
16. juli 2003 - 11:33 #3
Vil du gerne have knapperne vist?

VH CK
Avatar billede molberg Nybegynder
16. juli 2003 - 11:36 #4
Knapperne skal være skjulte når jeg viser formen fra min Addin.