Avatar billede -bisgaard- Nybegynder
14. juli 2003 - 00:20 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

FTP Server

Hvad kræver det at lave en FTP server og hvordan?
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. juli 2003 - 00:23 #1
En maskine
En fast IP heldst
Noget software f.eks. bullet proff

og så er det bare at køre
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. juli 2003 - 00:24 #2
Her kan du helte Bullet proff gratis

http://www.bpftp.com/

Argosoft har også en ftp server

http://www.argosoft.com/
Avatar billede 7th Praktikant
14. juli 2003 - 00:28 #3
Avatar billede blyno Praktikant
14. juli 2003 - 00:32 #4
Har du ikke fast IP adresse, kan du med fordel benytte en service som dyndns (www.dyndns.dk). Det giver din dynamiske ip adresse et "fast" navn.

Et andet forslag til software er: Serve-U
http://download.com.com/3000-2165-10165372.html?tag=lst-0-1
Avatar billede beguze Nybegynder
14. juli 2003 - 00:42 #5
Bulletprof er en god server og køre stabilt, nem at sætte op.
Jeg bruger den selv når jeg underviser / kunde besøg, så har jeg mulighed får at hente en filer m.m. hjemme hvis det skulle være nødvendigt.
Som fildeling er den også velegnet. men det kræver at du har en fast IP. du kan bruge den som den er nu men du skal være klar over at du skifter ip hver gang du starter din PC / serveren og den ny ip skal dine bruger kende hver gang
En fast IP adresse koster ikke meget,- i mdr betales over din Internet regning
http://www.bpftpserver.com/download.php?header=download.
Avatar billede serverservice Praktikant
15. juli 2003 - 21:02 #6
Hvis du kører w2k eller xpPro kan du sætte det op ved at installere IIS så får du herved en ftp server.
Avatar billede styler.dk Nybegynder
15. juli 2003 - 21:05 #7
Jaa... Bulletproff ftp server er god :)
Avatar billede 7th Praktikant
28. juli 2003 - 05:35 #8
Synes du ikke der er nogen som fortjener points? Du har fået meget hjælp, og også fået nogle konkrete svar på dit spørgsmål. Hvis jeg var dig, ville jeg have utrolig dårlig samvittighed. Luk venligst tak, og vis du værdsætter hjælpen.
Avatar billede 7th Praktikant
28. juli 2003 - 19:07 #9
Sådan skal det være :)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
29. juli 2003 - 01:40 #10
lol rolig da..
Avatar billede 7th Praktikant
30. juli 2003 - 22:02 #11
Jeg er rolig :)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
30. juli 2003 - 23:45 #12
godt så