Avatar billede xenofex Nybegynder
09. december 2000 - 22:19 Der er 6 kommentarer

ADOBE PHOTOSHOP

Jeg har brug for hjælp til Adobe Photoshop, da jeg synes mine logo\'er bliver alt for ens, hvad skal jeg gøre?
Nogle gode råd?
*********************************************
Jeg leder også efter en person som kan lærer mig lidt om at lave et Web Design, altså jeg ville gerne lærer at lave en HP, i lidt Technic, altså med kabler og andet spændene!
*********************************************

På forhånd Tak!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
09. december 2000 - 22:21 #1
Avatar billede prodic Mester
10. december 2000 - 16:29 #2
Xenofex->Du kontakter mig bare ved lejlighed, som vi har snakket om i et tidligere indlæg.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
11. december 2000 - 10:17 #3
prodic> Din Tutorial side er helt super, den har fået mig godt igang med Photoshop.
Avatar billede prodic Mester
11. december 2000 - 11:23 #4
apolloa 69 : Det glæder mig at høre. Sig til hvis du føler der er nogle mangler eller andet. Er altid åben for nye inputs fra brugerne af www.prodic.dk - kontakt mig evt. via mail
Avatar billede prodic Mester
31. januar 2001 - 21:08 #5
Xenofex->Hvis du har fået nogle brugbare svar, så husk at afslutte dit spørgsmål.
Avatar billede prodic Mester
07. marts 2001 - 12:37 #6
Xenofex->Ville en afslutning ikke være på sin plads efterhånden?