Avatar billede linkmaster Nybegynder
12. juli 2003 - 17:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nogle der vil lave et

Hej med dig/jer vil du/i gerne lave et lille forum til min hjemmeside .. forum skal ikke være flot det skal bare virke det skal være uden brugersystem osv.. svar venligst hurtigt..
M.V.H Linkmaster
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2003 - 17:59 #1
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2003 - 18:00 #2
kan godt sætte det op for dig - hvis du ikke kan det. Det kan også fåes med dansk sprogpakke
Avatar billede linkmaster Nybegynder
12. juli 2003 - 18:58 #3
jamen jeg vil have et hjemmelavet ikke te med database..! osv.. jeg vil have et hvor der ikke er reklame..
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
12. juli 2003 - 19:00 #4
Ikke et med database? Det blir dælme svært!
Avatar billede linkmaster Nybegynder
12. juli 2003 - 19:02 #5
jaa lidt men ham / hende der gør de får 200 point og lidt mere..
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
12. juli 2003 - 21:24 #6
Hmm du er en af dem der tror at points kan betale en færdig løsning... Glem den tankegang, hvis du vil have noget, må du også selv arbejde for det...
Jeg mener... Hvad kan man bruge points til udover at stille spørgsmål med dem?
Avatar billede tullejr Nybegynder
26. juli 2003 - 15:51 #7
jeg vil strække mig så langt og sige at en gæstebog kan laves med en fil i stedet for en database, men et forum... nej. desuden så tror jeg at almindelige filer meget hurtigere bliver langsommere end hvis de skulle laves med en db... :)
Avatar billede linkmaster Nybegynder
26. juli 2003 - 20:49 #8
Jamen en gæstebog er ikke nok..