Avatar billede takker Nybegynder
12. juli 2003 - 00:56 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Billig STABIL computer

Hej eksperter...

Jeg skal have en ny pc, og har tjekket lidt rundt omkring på nettet for at finde den billigste. Det ser i det hele taget rigtig godt ud mht. priserne. Men ved ikke hvor stable computerne edbpriser.dk tilbyder til en vanvittig lav pris er. Computeren skal være stabil og behøver ikke være på mere end 1,7 til 2,0 Ghz. 256 DDR ram er også helt findt. Derudover skal den gerne have DVD, og et rimeligt graffikkort. Behøves ikke at være mere end 64 DDR ram. Den er tænkt at skulle bruges mest til kontorprogrammer, men skal også gerne kunne køre spil.. Men grafikken spiller ikke den væsentligste rolle, da det ikke er det primære forhold med computeren! Det vigtigste er at den ikke fucker helt op. Og samtidig må den gerne være lydsvag. 40 gb er også tilstrækkeligt!

Samtidig skal der købes en skærm. Helst en fladskærm i en rimelig størrelse. 17 eller 19 tommer! Ved den er dyr, men hvis noget kender til et godt tilbud ville det vaære super!

Det var alt, håber i kan hjælpe!!!
Avatar billede bredker Nybegynder
12. juli 2003 - 07:58 #1
http://www.cpdata.shopbasic.dk/
prøv at ringe til ham , han har meget mere end der er på siden og er ret fleksibel mht dine ønsker , og er en der ikke prøver at pragge dig en masse på som du ikke har behov for
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 08:40 #2
Måske er dette ikke den rette kategori :-)
Avatar billede goni Nybegynder
12. juli 2003 - 20:24 #3
Hej Takker!
Prøv dette link, har selv handlet der det er helt ok..
Maskinen jeg købte der kører fint.. Ka kun anbefales..
http://www.edb-mix.dk/
Avatar billede bredker Nybegynder
12. juli 2003 - 23:11 #4
goni>>netop edb-mix har jeg kun dårlige erfaringer med flere gange
Avatar billede eiken Nybegynder
16. juli 2003 - 00:12 #5
Dette er kun en kommentar =0 point. Ældre computerer er meget stabile- min første pc har jeg stadig: Amitech 120Mhz udbygget til 384mb-ram, med Harddisk-skuffe, så jeg nemt kan skifte HD --so super til kontorprogrammer og auto-cat men ikke til spil, 7 år gammel og aldrig oplevet system-nedbrud, Styresystem: Win 3.11 opgarderet til #95 så #98 så Me så 2000 -XP klarer den ikke, siden har jeg haft 400, 475, 900 Mhz, 1- 1,2- 1,6- 1,8 Ghz og en med dual(2) 2,2 Ghz prosserer, men ingen har kunnet behandle Office & Auto-cat dobbelt så hurtigt som min 120`er. En sådan maskine kan vel erhverves for under 1000 kr, hvis man så vil spille så køber man en spillemaskine, laver netværk imellem dem og så er den bare hjemme
Avatar billede webcreator Nybegynder
28. juli 2003 - 12:01 #6
Jeg har en virkelig god computer, som du kan få til billige penge. Jeg står og skal af med den snarest, så derfor vil jeg ikke kræve den store sum penge.

Det eneste, den ikke har, er DVD (som kan købes til små 350 hvis jeg ikke tager fejl). Derudover dækker den dit behov rigeligt. Større HDD, godt grafikkort mm.

Ang. skærm, så er det ikke fladskærm, men en 17" Philips. Den er ret speciel, da den ikke er ret "dyb" - så derfor kan den sagtens stå på et lille bord.

Kontakt mig på jimmy@powerzone.dk hvis du vil se billeder og modtage mere info.
Avatar billede fagghunter Nybegynder
29. juli 2003 - 20:06 #7
hvor meget skal den koste max?
Avatar billede webcreator Nybegynder
29. juli 2003 - 20:08 #8
Du skal få den for 3000 kr. Har smidt for over det beløb i den i februar - men skal ikke bruge den mere, da jeg har fået bærbar :)

Du kan lige konstakte mig - så får du specifikationerne.
Avatar billede webcreator Nybegynder
29. juli 2003 - 20:08 #9
email : jimmy@powerzone.dk
ICQ nr: 14963863
Avatar billede webcreator Nybegynder
29. juli 2003 - 20:08 #10
(kan også sende billede)
Avatar billede webcreator Nybegynder
29. juli 2003 - 20:12 #11
Prisen er excl. monitor.

I øvrigt, sidder der ikke "billige" komponenter i min PC. Alt er af INTEL, 3COM, el. lignende.
Avatar billede takker Nybegynder
24. august 2003 - 22:56 #12
Kanalen er stadig åben. Ingen der har noget konkret at tilbyde?
Avatar billede webcreator Nybegynder
25. august 2003 - 09:29 #13
Jeg trækker mit tilbud tilbage. Jeg bruger pt. maskinen som server.