Avatar billede kilo2000 Nybegynder
12. juli 2003 - 00:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adgang til internet via mobil med GPRS

Hej, Hvordan skal jeg opsætte min bærbar pc, når jeg vil på nettet via den infrarøde port???

Mvh.
Kilo2000
Avatar billede zaico Nybegynder
12. juli 2003 - 11:00 #1
så skal du havde en Mobil der har enten WAP eller GPRS og en IR port,
hvis du har dette tænder du for IR porten i mobilen og sætter den op til computerens IR port med et lille mellemrum, efter et stykke tid skulle din puter gerne finde ud af at der er noget der kommunikere med den. så skal du lave en ny netværkforbindelse i windows eller linux og der vælger du at den skal gå på internettet igennem din mobil. sådan så skulle det virker...
held og lykke med det... Zaico
Avatar billede kilo2000 Nybegynder
12. juli 2003 - 19:27 #2
Til Zaico, Nu har jeg oprettet den nye forbindelse som du beskrev, og den køre perfekt.

Når jeg åbner min browser, siger den at siden ikke kan vises, er der noget der skal indstilles der.?

Mvh.
Kilo2000
Avatar billede zaico Nybegynder
12. juli 2003 - 19:59 #3
ja du skal være sikker på at det abonnement du har til din mobil er opsat til at køre WAP eller GPRS (du kan hente en opsætning til din mobil fra din udbyder) jeg er ikke sikker men jeg gjorte sådan selv men min Nokia 6510 og det virkre helt fint. jeg bruger GPRS som opkobling. held og lykke Zaico