Avatar billede nixon Juniormester
10. juli 2003 - 18:38 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

dele en lille avi i to??

Jeg vil meget gerne dele en AVI fil i to, filen er på nuværende tidspunkt 30MB, og jeg ville meget gerne havde 2 på 15, uden at forringe kvaliteten på lyd/billede.

Jeg troede at VirtualDub kunne bruges, men enten er det mig, ellers også kan det bare ikke splitte filerne under 50MB :(

Nogen der kender et program der kan bruges?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. juli 2003 - 18:39 #1
hvad får du af fejlmelding?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. juli 2003 - 18:41 #2
husk at klikke på "save segmented avi..." ikke "save as avi.." eller andet..
Avatar billede diverx Nybegynder
10. juli 2003 - 18:55 #3
http://www.doeasier.org/splitter/
prøv den her den har jeg selvprøvet med nogen succes
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2003 - 18:58 #4
Avatar billede nixon Juniormester
10. juli 2003 - 19:00 #5
thesurfer >> Jeg får ikke nogen fejl, men forneden i "save segmented avi" står der File segment size limit in megabytes (50 - 2000);  :(( ... den skal jo kun være 15 er 30, så jeg vil nødig lave den til 50... men det kan self. være at jeg har overset et eller andet

diverx >> Det må jeg straks prøve
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2003 - 19:03 #6
Du skal heller ikke vælge "save segmented avi" - men bare save avi
kig i den guide jeg har linket til :o)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
12. juli 2003 - 04:21 #7
nixon>

har du prøvet at klikke Save, eller så du bare teksten og tænkte at "segmentet skal være mellem 50-2048 mb"?

Jeg har lavet et segment på ca 2 mb..

Jeg tror, at teksten fortæller dig, at du kan VÆLGE at sætte et maximum på mindst 50 mb, og max 2048 mb..

/theSurfer.
Avatar billede nixon Juniormester
15. juli 2003 - 00:23 #8
Ja. jeg har prøvet at klikke save :)...  og ja. den begyndte at save .. men kun det der stod i "50 -> 2000" .. jeg prøvet at ændre det til 15, men fik en besked om at jeg skulle holde mig indenfor 50->....  :(
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2003 - 00:28 #9
Jeg er lidt forvirret... Har du fået delt den avi fil ?
Avatar billede nixon Juniormester
15. juli 2003 - 20:16 #10
:) ja, og mange tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2003 - 20:19 #11
any time... :o)