Avatar billede jacoba Nybegynder
10. juli 2003 - 10:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

logger ikke på nettet

Hey. Jeg har et spørgsmål ang min fars computer.... den vil ikke logge på internetet. jeg ved ikke hvad der er galt. jeg har chekket om den kan finde netværkskortet, og det kan den. Men hvad kan det så være at der er galt. er det er virus...? eller er det en Firewall der har sat sig?

Jeg har ikke nogen virus scan eller firwall... ike hvad jeg ved af!

Hilsen Jacob
Avatar billede maniacdog Nybegynder
10. juli 2003 - 11:02 #1
Ting som
Operativ system,
Netværks kort,
Netværks opsætning,
hvad du har gjort for at fejlfinde

kunne være MEGET behjælpelige....
Avatar billede sublimegirl Nybegynder
10. juli 2003 - 11:02 #2
Hvilken fejlmedd kommer der?
Avatar billede eriz Nybegynder
10. juli 2003 - 12:56 #3
Ville være fedt hvis vi vidste dine comp specs og fejl meddelelsen ligesom sublime og mania siger, men jeg havde et problem engang med at min ene computer kunne komme på nettet og den anden ikke ville.. Så fandt jeg ud af at det var fordi jeg lige havde fået lavet mit internet om til 1x Fast IP :)
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2003 - 13:54 #4
Hvordan er dit netværk opbygget? Er det ADSL med router eller hvad?
Avatar billede maniacdog Nybegynder
10. juli 2003 - 14:35 #5
Lidt feedback ville være endnu bedre! :)
Avatar billede jacoba Nybegynder
10. juli 2003 - 22:45 #6
der kommer en popup når jeg åbner min browser.... den siger så at den ikke lan logge på internettet på grund af en firewall.. og så skal jeg chekke min LAN indstilninger... Jeg har ADLS.... var det nok?
Avatar billede jacoba Nybegynder
10. juli 2003 - 22:46 #7
ps.. det er windows 2000
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 11:38 #8
Kunne du ikke også godt fortælle noget om dit netværk? Har du en router, switch eller hub eller hvad?
Avatar billede jacoba Nybegynder
14. juli 2003 - 17:32 #9
jeg fandt selv ud af det. det havde noget med Faxen af gøre. Men det kunne I ikke vide, selvfølgelig.. men tak til jer som prøvede at hjælpe!....