Avatar billede spr3kcer Nybegynder
09. juli 2003 - 17:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Webcam virker ikkei msn, der er bare et sort billede.

Jeg har et problem, når jeg starter webcam under msn, virker det ikke, den siger noget om unable to find Avi capture. Men i creatives eget program virker det fint.
Jeg har ikke andre programmer der  bruger webcammet åbne.
Er der nogle der aner hvad der er galt?

Mvh. Sprekcer
Avatar billede bni Nybegynder
10. juli 2003 - 09:39 #1
Nej, men et gæt. Jeg benytter selv et Logitech webcam og havde samme problem indtil jeg "slukkede" for firewall og antivirus.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
14. juli 2003 - 17:20 #2
Det virker aldrig, hvis du ikke bruger den nye MSN Messenger 6.0.

Med den kan du næsten være sikker på at det virker.

Download den her: http://messenger.msn.dk/download/v6preview.asp?client=1
..og se den her: www.snuseren.dk/MSN60.jpg

Det er en helt ny version af MSN Messenger, hvor alt det som ikke virkede i de gamle versioner, som f.eks. video samtale, og stemmesamtale, og fildeling.. Det virker alt sammen med 6.0.. Og der er også mange nye features med, som fx at man kan spille små spil, fx Kryds og Bolle med  sine messenger kontakter.

Den kan absolut anbefales og er MEGET federe end de tidligere versioner.

Bare spørg hvis der er noget.

// Anders
Avatar billede popsy Novice
15. juli 2003 - 00:53 #3
Hmm, her hos mig virker det nu i alle andre mess. versioner, end 6.0! :)
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
15. juli 2003 - 17:09 #4
popsy ->> Ja ja :-) Men det gør det i hvert fald ikke hvis man har Stofanet :o)
Avatar billede popsy Novice
15. juli 2003 - 17:14 #5
:-)
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
23. august 2003 - 23:45 #6
MSN 6 er allerede installeret, problemet blev foerst loest med et nyt webcam :). Hvad fejlen er fandt vi aldrig ud af.
Avatar billede zer0c00l Juniormester
10. april 2004 - 16:44 #7
I msn: Tools > Audio/Video Tuning Wizard, og så vælg cam'et fra rullemenuen der kommer, når du trykker næste :)

Havde selv samme prob her: http://www.eksperten.dk/spm/486864