Avatar billede darken Nybegynder
09. juli 2003 - 13:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig med amiga emulator

Hej jeg har downloaded en amiga emulator(winUAE). Senere hentede jeg så mit gamle yndlingsspil "Hook" (peter pan). Men spillet består af 3 adf-filer, når jeg starter spillet op og har tilføjet alle 3 filer til "floppies", virker det fint. Men når spillet så skal bruge diskette 2, starter emulatoren Hook forfra.. så jeg kan ikke komme videre... Kan nogen hjælpe?
Avatar billede chalde Seniormester
09. juli 2003 - 14:09 #1
Når du skal vælge diskette, så deaktivér de andre diskettedrev. Når den så spørger efter disk2, så tryk F12, og skift disk1.adf ud med disk2.adf
Prøv og se om det virker.
Avatar billede darken Nybegynder
09. juli 2003 - 21:46 #2
Ja men problemet er at den IKKE spør' efter disketterne.. fra winuae... men jeg kun huske fra da jeg havde amiga, at den skifter der... Men emulatoren genstarter bare spillet uden videre
Avatar billede chalde Seniormester
09. juli 2003 - 23:01 #3
Fejl i spillet eller forkert kickrom.
Avatar billede darken Nybegynder
09. juli 2003 - 23:13 #4
Nej.. det er helt sikkert den rigtige kickrom.. fejl i spillet? det tror jeg næppe når disketterne virker, men kan ikke fungere sammen...
Avatar billede chalde Seniormester
09. juli 2003 - 23:23 #5
Prøv at sætte alle 3 diske i fra start. Husk på at det er en emulator, og de virker ikke 100%
Avatar billede darken Nybegynder
09. juli 2003 - 23:38 #6
Ja emulatoren kan være fejl... men jeg har også hørt noget med at jeg skulle bruge workbench.... hvad er det? kan det hjælpe? (har prøvet med alle 3 på engang, men den genstarter bare)
Avatar billede robotten Praktikant
22. juli 2003 - 14:02 #7
hmmm...  med mindre Amiga spillene er blevet frigivet, er dette spm. ulovligt.
Avatar billede robotten Praktikant
22. juli 2003 - 14:04 #8
Nå, kan se at du er ny her. Velkommen.
Denne slags spm. er ikke tilladte her, så hvis du får det lukket (lig et svar, og accepter det selv), sker der ikke mere.
Avatar billede darken Nybegynder
22. juli 2003 - 14:51 #9
ok