Avatar billede jegerenho Nybegynder
09. juli 2003 - 07:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor lærer jeg at hacke?

Jeg siger det med det samme... Dette er ikke et ulovligt spm. Jeg mener ikke "Cracke", jeg mener "Hacke" - På den gode måde. Hvor finder jeg en side til det?
Avatar billede hojben Novice
09. juli 2003 - 07:05 #1
hacke og så på en go måde?? findes vist ikke... og slet ikke herinde...
Avatar billede jegerenho Nybegynder
09. juli 2003 - 07:07 #2
Hojben... En hacker forbedrer et system: Sit eget. Man kan hacke sit eget styresystem, så det kører mere optimalt. Bare som 1 eksempel...
Avatar billede hojben Novice
09. juli 2003 - 07:08 #3
Så hedder det nok at Tweake.... hacker = bryder ind i andres systemer...
Avatar billede jegerenho Nybegynder
09. juli 2003 - 07:09 #4
OK... Hermed retter jeg officielt min sprogfejl til: Tweake... Kan nogen SÅ hjælpe mig... NEJ! Lad være at sige: "Download TweakupXP!", eller noget lign.
Avatar billede hojben Novice
09. juli 2003 - 07:10 #5
damn.. skulle ligetil det *G*
Avatar billede jegerenho Nybegynder
09. juli 2003 - 07:12 #6
Har prøvet alle de L**** programmer... P** og L***.
Avatar billede bredker Nybegynder
09. juli 2003 - 07:13 #7
grunden til at du ikke må få hjælp til det herinde er at selvom at du har god samvitighed og vil bruge det til lovlige formål , så kan andre der ikke har rent mel i posen , se svaret og bruge det til at udføre deres ulovligheder
Avatar billede jegerenho Nybegynder
09. juli 2003 - 07:15 #8
OK... Er lukket....
Avatar billede riversen Nybegynder
12. juli 2003 - 15:01 #9
hojben: cracker er faktisk = bryde ind i andres system. Det er en generel misforståelse mht. ordet hacker