Avatar billede sansalvador Nybegynder
08. december 2000 - 18:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dansk Stavekontrol i Word 97 UK

HEY!

Hvordan får jeg den engelske version af Word 97 til at \"lave\" en Dansk Stavekontrol (den der med alle de røder streger)???

Svar Venligst hurtigt....

M mange vh Sam
Avatar billede egeskov Nybegynder
08. december 2000 - 18:22 #1
Op i menuen: Tools -> Language -> Set Language ->
Vælg Danish.
Det kræver selvfølgelig du har den danske ordbog liggende under Proof.
Avatar billede sansalvador Nybegynder
08. december 2000 - 18:29 #2
Hvor for man den danske ordbog fra hvis man ikke har den???

/Sam
Avatar billede norske-mike Nybegynder
09. december 2000 - 15:58 #3
Jeg hadde samme problem, ringte Microsoft og spurte hvor jeg kunne kjøpe norsk stavekontroll og ble henvist først et sted, så et annet, så et tredje osv til jeg tilsist havnet hos en tekniker hos en aut forhandler i Norge. Han stønnet og spurte om jeg hadde e-post. Jeg sa ja, og han sa: da får du den i posten om et øyeblikk, bare du ikke sladrer. Alt annet er for problematisk(!)
MS burde ta seg en tur ned på brukernivå en gang i mellom... :-((
Good luck, my friend...
Avatar billede egeskov Nybegynder
09. december 2000 - 18:02 #4
Det er muligt at købe en CD ved navn MS Proofing Tools, eller noget i den retning. Den indeholder ordbøger på et væld af forskeldige sprog. Prøv evt. hos Computer City.
Avatar billede bergstroem Nybegynder
03. januar 2001 - 14:24 #5
Ring til Microsofts danske salgs support på 44890111 der kan de fremsende proofing tools til dig