Avatar billede locturian Nybegynder
08. juli 2003 - 15:44 Der er 39 kommentarer og
1 løsning

Adult webmaster søges

Hej!

Før jeg lige går igang, så lad være med at flame mig hvis du ikke kan lide det her indlæg, tak :)

Anyways, jeg søger en person over 18, med god tid på hånden, og lyst til at tjene penge på en lidt anderledes måde.

Sagen er, at jeg har en del 'adult' domæner, og hosting til dem. Jeg har ikke selv tid til at drive dem, men hvis du har tid og lyst, er der gode penge at hente. Jeg betaler alle udgifter og vi deler fortjenesten 50/50...

Hvis du ikke har forstand på det, gør det ikke så meget - blot du har god tid, og en masse gåpå mod, samt er villig til at arbejde for sagen, selvom der ikke tjenes penge de første 2-3-4 måneder.

Jeg skal nok sætte dig ind i det, og hvis du bare er tålmodig skal det nok gå :)

Men, hvis du lyst til at give det et forsøg, så skriv til mig på loc@locturian.dk, hvis ikke - så bare glem du så dette indlæg :)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
08. juli 2003 - 16:52 #1
Jeg vil da godt være med, men jeg er desvære ikke 18 :D

men skriv hvis der er noget på TBC-strike@ofir.dk

mvh Ranger
Avatar billede locturian Nybegynder
08. juli 2003 - 17:09 #2
Hvor gammel er du da ranger? Og hvad har du af gode træk ?
Avatar billede janemil Nybegynder
08. juli 2003 - 17:42 #3
Hvilke domæner snakker vi om?
Avatar billede locturian Nybegynder
08. juli 2003 - 17:45 #4
adult domæer, ex. www.365teens.com (sorry admin for at linke til noget smuds ;)
Avatar billede janemil Nybegynder
08. juli 2003 - 17:47 #5
øh hvad er der fedt ved det?
Avatar billede locturian Nybegynder
08. juli 2003 - 17:47 #6
Nogen der har sagt det er fedt? - Det er en mulighed for at tjene penge - that's all
Avatar billede janemil Nybegynder
08. juli 2003 - 17:50 #7
Hvis du ikke har et fedt domæne og man skal gøre alt arbejdet.
Hvorfor så ikke selv købe et dårligt domæne og tjene 100%?
Avatar billede locturian Nybegynder
08. juli 2003 - 18:01 #8
1. Man skal da ikke gøre al arbejdet? Jeg hjælper til hvor jeg kan
2. Jeg har nogle gode domæner
3. Der er mange udgifter forbundet med adult sider, og dem betaler jeg...

4. Som sagt, hvis ikke du er interesseret janemil, så lad være med at deltage i debatten? :)
Avatar billede janemil Nybegynder
08. juli 2003 - 18:10 #9
>hvis ikke du er interesseret janemil
Det ved man jo ikke om man er før man kender forholdene.

>Jeg hjælper til hvor jeg kan
Nå ok det lød bare ikke sådan.

>udgifter forbundet med adult sider
Er dit på egen server?

Hvad er konceptet? Skaffe lovligt matereriale eller rippe nettet? Hvordan vil du skabe indtægt?
Avatar billede locturian Nybegynder
08. juli 2003 - 18:19 #10
Jeg går skam ikke ind for at stjæle andres materiale. Og eftersom det kræver kapital at starte en betalingsside (som at købe billeder) er det såkaldte TGP sider, der er sider med materiale fra sponsore...
Avatar billede janemil Nybegynder
08. juli 2003 - 18:28 #11
>TGP sider
Nå ok. Kender ikke lige det.

Var mest interesseret hvis det var med eget materiale. Men som du siger er det nok for dyrt. Vel +100k
Avatar billede locturian Nybegynder
08. juli 2003 - 18:32 #12
Jeg vil nu mene at det godt kan klares for 25.000, men stadigt mange penge. Men hvis du har kapital til det, hjælper jeg dig gerne igang
Avatar billede janemil Nybegynder
08. juli 2003 - 18:36 #13
25k kommer man ikke langt med. En exclusiv billedeserie koster vel 2k - 4k. Hvor hurtigt mon man skaber indtægt? Og hvad er det folk typisk køber - abonnement eller et hurtigt kig?
Avatar billede locturian Nybegynder
08. juli 2003 - 19:02 #14
Exclusive billeder - tjae, det er der sq ikke mange der starter op med..
Avatar billede janemil Nybegynder
08. juli 2003 - 19:10 #15
>tjae, det er der sq ikke mange der starter op med..
Kender ikke pokkers meget til det.

Det der interessere mig er kun hvordan det ser ud rent økonomisk. Hvad skal der til for at få folk til en ligge kassen.

Testede det af en gang og havde 5000 hits pr dag, men tjente kun 1000kr. om måneden. Der skal vel noget særligt til for at man ikke spilder sin tid.

Det er sku let at få hits, men det er jo ikke noget værd i sig selv. Det med at man hoster andres banner er der penge i det? Jeg følte mig narret af dem. Brugte 15k på hosting, software og udstyr - men tjente kun 4500kr.
Avatar billede locturian Nybegynder
08. juli 2003 - 19:17 #16
1. Bannere skal du skam ikke have, med mindre du får kassen for at have dem!
2. Det tager tid at genvinde sin investering, det kan godt tage lang tid
3. Hvis du tjente 1000 kr. om måneden, med 5000 besøgende om dagen - Det er faktisk ok ! :)

Men nu har jeg både domæner, hosting og software - Så den udgift er ikke aktuel...
Avatar billede janemil Nybegynder
08. juli 2003 - 19:23 #17
>hosting
Du har ikke svaret på hvilken hosting du har. Er det på en selvstændig server? Hvad skal ham der hoster dig have igen. Det er ikke helt billigt at ligge båndbredde til.

>software
Hvilken?

>1000 kr. om måneden, med 5000 besøgende om dagen - Det er faktisk ok ! :)
Man tjener jo 10 gange mere, hvis det ikke var adult. Så der skal jo et koncept til få at folk "køber" noget på siden.
Vil da hellere nøjes 3000 besøgende pr. dag og så tjene 20000 pr. måned.
Avatar billede locturian Nybegynder
08. juli 2003 - 19:28 #18
1. Jeg er hostet hos blue web house (www.bluewebhouse.dk)
2. Når jeg siger software, tænker jeg på tradescripts og autogallerier som er den type software som man bruger til TGP siger
3. Tjae, vil gerne se hvor du kan tjene 20.000 om måneden for 3k besøgende om dagen :)
4. Indtjeningsmulighederne er store i adultbranchen, de kommer bare ikke fra den ene dag til den anden...
Avatar billede pixeldude Nybegynder
09. juli 2003 - 09:20 #19
Hvad er det man skal lave, jeg går i øjeblikket ledig, men kan selvfølgelig ikke love at jeg er ledig i 3-4 måneder.

Kig på http://www.dammark.net/
Avatar billede locturian Nybegynder
09. juli 2003 - 15:06 #20
Opgaven går ud på at skaffe besøgende til siden, via tilmedling på andre sider. Man indsamler simpelthen en liste over sider hvor man tilmelder sig (en 50-100 stykker) som man tilmelder sig hver dag. Man holder så øje med, hvor mange besøgende de enkelte sider sender. Sender de ikke nok, sletter du dem fra din liste. På dem måde, kombineret med nogle "partner programmer" med andre sider, opbygger man langsomt sin trafik. Man har så gallerier på sin side, fra de sponsore man benytter, så folk har noget at komme efter. Der kunne så være et stort skilt hvor der stod SE MORE, eller ENTER NOW, eller noget i den stil.... Pointen er, at jeg nok skal sætte personen godt ind i det, og hvis man har brug for tips og trix, eller har brug for hjælp, er der masser af forums man kan henvende sig i...

:)
Avatar billede md_craig Nybegynder
09. juli 2003 - 16:52 #21
HVad involvere det rent teknisk, Du siger jo Webmaster, Hvad havde du regnet med af programerings sprog, eller skal det bare være HTML ???

Fortæl lidt mere om det rent tekniske i det...

For jeg har ikke desideret noget mod at tjæne penge på Porno, bare jeg ikke er på billederne ;o)...
Avatar billede locturian Nybegynder
09. juli 2003 - 17:06 #22
Det kræver man har god forstand på html - og en smule indsigt i php (Php'en er typisk små scripts man indsætter diverse steder på sine sider)

Jeg siger webmaster fordi, man skal velligeholde siderne, samt lave nye udfra de domæner jeg har til rådighed..
Avatar billede md_craig Nybegynder
09. juli 2003 - 17:33 #23
Jeg benytter desvære ASP, og har ikke megen indblik i PHP, så det bliver muligvis svært for mig at træde ind, for jeg kan nok ikke engang byde på "en smule" indsigt i PHP...

Desværer...
Avatar billede pixeldude Nybegynder
09. juli 2003 - 19:41 #24
PHP ... Så falder jeg også fra.
Avatar billede searchz Nybegynder
10. juli 2003 - 15:10 #25
locturian > var det ikke nemmere at forhøre sig ovre på http://www.dkpw.org ? Jeg tror bare du vil blive mødt med en del skepsis, idet hosting idag er så uforskammet billig og det er domæner jo også.... så en justering af fortjeneste-forholdet var måske værd at overveje?
Avatar billede locturian Nybegynder
10. juli 2003 - 15:13 #26
Jeg synes nu ikke hosting er billigt, hvis man bruger en masse trafik uden at tjene noget? - Problemet er, at de mennesker på dkpw, allerede er webmastere jo, og nok ikke er insteresseret i endnu et projekt :)
Avatar billede searchz Nybegynder
10. juli 2003 - 15:47 #27
700 GB transfer om måneden for 650 kr. er nu billigt :-)
Avatar billede janemil Nybegynder
10. juli 2003 - 15:51 #28
>700 GB
Det er ikke meget på en Adult side, hvis man selv hoster billeder.
Man skal virkelig tænke sig om når siden bygges op.
Da jeg prøvede var 2-5% af alle besøgende en web grapper. De sugede lige 100mb - 1 GB pr besøg. Det kunne sku mærkes på traffiken.
Avatar billede searchz Nybegynder
10. juli 2003 - 15:57 #29
>Det er ikke meget på en Adult side, hvis man selv hoster billeder.
>Man skal virkelig tænke sig om når siden bygges op.
>Da jeg prøvede var 2-5% af alle besøgende en web grapper. De sugede lige >100mb - 1 GB pr besøg. Det kunne sku mærkes på traffiken.

den slags blokerer man jo i sin htaccess :-)
Avatar billede sukos Juniormester
10. juli 2003 - 19:17 #30
nemmerlig, searchz!!!

Det med at pengene er betalt, men siden skal holdes kørende, lyder jo ellers ok, når man så også deler indtægter!

Jeg lavede for mange år siden denne: _L=)

http://hjem.get2net.dk/bare/

jeg har desværre ikke tiden, men måske til vinter?
Avatar billede locturian Nybegynder
11. juli 2003 - 18:53 #31
Er der virkelig ikke nogen seriøse mennesker, med god tid på hånden er der interesserede ?
Avatar billede janemil Nybegynder
11. juli 2003 - 19:17 #32
Hvis du er så sikker på din ide kan du jo give en 300 i timen for at lave det og så selv score overskudet.

Personligt synes jeg TGP lyder som spild af tid. Lav en ordentlig side med betaling.
Avatar billede locturian Nybegynder
11. juli 2003 - 19:32 #33
janemil sæt dig ind i tingene så, hvis du mener det er spild af tid. Det er den eneste reelle måde at gøre tingene på i den branche, hvis man ikke har en masse penge at satse på en betalingsside...

Og 300 i timen? Det er jo forrykt... Jeg efterspurgte en der ville tjene nogen penge, ikke en til at suge min pung tom. Man tjener kun penge hvis man selv yder noget for det, dsv, tager sig tid til at sætte sig ind i tingene...

Ydermere, er der jo ikke noget at miste her - kun noget at vinde...
Avatar billede babyworm Nybegynder
11. juli 2003 - 19:43 #34
Jeg er desværre også kun 17, men vil da gerne høre lidt mere om jobbet...

Send lige en mail patrick@nielsenmand.dk

;)
Avatar billede md_craig Nybegynder
12. juli 2003 - 09:13 #35
locturian >>>

Man tjæner kun pænger hvis man yder noget for det ???

Er det ikke det man gør hvis man går ind i det ???
og 300,- ville da være billigt sluppet, vi betalte op til 1500,-/t for den slags, men efter jeg blev ansat kan kommunen selv klare den slags...
Og hvad enten man er timelønet, eller tjæner en Andel, så sætter man sig jo ind i tingene...

IMO
Avatar billede locturian Nybegynder
12. juli 2003 - 10:27 #36
Jeg vil skam ikke betale en "ufaglært" 300 kroner i timen, da det tager en del tid at blive god til det :)
Avatar billede md_craig Nybegynder
12. juli 2003 - 10:53 #37
locturian >>>

LOL... ja sikkert... Men nu er det jo ikke sikkert alle der tilbyder deres hjælp er ufaglært ??? Men så helere betale 1200,- til 1500,- for en fra et firma, som er faglært...

Selv er jeg ikke faglært...

Men 300,- i timen ville ikke være noget problem med hvad jeg kan...

Men som sagt, PHP is a no go for mig...
Avatar billede arg0n Nybegynder
11. december 2003 - 09:25 #38
er det stadig aktuelt ?
mwarpe@hotmail.com
Jeg har en del erfaring i adult industrien ;)
Avatar billede gbzilla Nybegynder
01. april 2008 - 14:24 #39
Jeg er ked af det locturian, men min holdning til dine domæner af for det første at de stinker, for det andet så går jeg ikke ind for at kærlighed og general kontakt med andre mennesker skal koste brugeren penge. Ved godt at folk måske bliver lidt mere seriøse men nej det er forkert i mine øjne. Hvis jeg var dig ville jeg i stedet gøre hele siden gratis og tage imod donationer i stedet. Så kunne det være for en gangs skyld at du ville få rigtig mange brugere.
Avatar billede locturian Nybegynder
01. april 2008 - 14:29 #40
gbzilla - Du er vist 4 år for sent ude :) Vi er vel alle kommet videre siden da :) Men tak for at du postede, gav mig chance for at lukke denne tråd...

Tak til dem der deltog, det er ikke længere aktuelt...