Avatar billede tamb Nybegynder
08. juli 2003 - 14:57 Der er 7 kommentarer

Mp3 player til hjemmeside

Hej.
Jeg er ved at lave en hjemmside til vores band og vi skal have en mp3 player på vores hjemmeside, så folk kan høre vores musik. Så det jeg søger en nem og overskuelig mp3 player som er let at sætte op. Jeg kan ikke selv finde ud af at rette så meget i scripts osv...
Avatar billede Kengun Praktikant
08. juli 2003 - 15:30 #1
den enkleste vil nok være at lave det hele i Flash. Luk dette spørgsmål og oprett i den kategori.
Avatar billede tamb Nybegynder
08. juli 2003 - 15:31 #2
jeg kan ikke finde ud af at lave flash
Avatar billede thomasledet Nybegynder
08. juli 2003 - 16:25 #3
det aller nemmeste (og nok også det bedste) vil nok være bare at linke til filerne. Så kan folk selv hente dem og høre dem i deres yndlingsafspiller.

For inspiration se eventuelt http://www.machinaesupremacy.com
Avatar billede Kengun Praktikant
08. juli 2003 - 16:50 #4
nåh, men det er ik sikkert tamb ønsker at legge ud hele sange, men kun 30 sek. demoer af hvert track.
Avatar billede rangerbs Nybegynder
08. juli 2003 - 17:54 #5
tamb - Jeg ville nok gøre et forsøg i flash, da det ville blive det fedeste, men er du til den "lette" løsning kan du bare klippe sangen så den kun er f.eks. 30 sek. lang også linke til den som thomasledet siger

mvh Ranger

Ps: den bedste måde at linke til en sang på er nok:

<embed src="sang.mp3" hidden="true" autostart="false"><a href="#" onClick="playnote(0);">Tryk her for at høre sangen!</a>
Avatar billede tamb Nybegynder
08. juli 2003 - 22:10 #6
har jeg set mp3 players på nettet, hvor man kan vælge mellem forskellige sange.. det var ikke flash, men en lilel player som minder om WINAMP... selvfølgelig mere simple
Avatar billede tamb Nybegynder
08. juli 2003 - 22:10 #7
jeg har ,o)