Avatar billede montago Praktikant
08. juli 2003 - 12:30 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

kig indenfor

hejsa,,, jeg er efterhånden færdig med mit forum...

jeg kunne godt tænke mig at der kom gang i det, dvs. at mange mennesker gad side og skrive alverdens ting derinde...

kig ind på www.MartinsForum.da.ru

og opret en "seriøs" profil, dvs en der ikke bare hedder Testprofil eller lign...

hvis i har kommentare eller forslag til rettelser, er det passende at skrive disse i forumet..

tak :-)
Avatar billede acrosomolius Nybegynder
08. juli 2003 - 12:43 #1
Det er langt mere en reklame, end det er en opfording til at dit design skal vurderes.

Du tilbyder ingen point, og du kræver at man opretter sig på dit websted.
Avatar billede k-b-n Nybegynder
08. juli 2003 - 12:48 #2
Det vil jeg gi acrosomolius ret i...og så ville det også være rart at man kunne gå ind og KIGGE i forumet uden at logge ind..og lidt mere infomation, da det er de færeste der vil gi alle de informationer du kræver for bare at komme ind og kigge..

//Ken Nørregaard
K-B-N.dk
Avatar billede Jman Praktikant
08. juli 2003 - 12:57 #3
som regel finder du nogle herinde, der gerne vil give en vurdering - selv om du er lidt nærrig med dine points.
Men jeg tror du vil få mange flere henvendelser, hvis du postede brugernavn og adgangskode til en testbruger, som folk kunne benytte under vurderingen.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
08. juli 2003 - 13:01 #4
Bruger: craptest
Pass: aaaa
Avatar billede montago Praktikant
08. juli 2003 - 13:01 #5
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJJAJAJA

hvorfor skal man have point for at se en hjemmeside?...

iøvrigt SKAL man ikke skrive alle informationer ned for at lave en profil... blot brugernavn og adgangskode...

Hviiiis i absolut vil logge på med en testbuger er
navn/pass
Testuser / test
Avatar billede montago Praktikant
08. juli 2003 - 13:03 #6
123 / 123 er slettet...
Avatar billede Jman Praktikant
08. juli 2003 - 13:03 #7
man *skal* heller ikke have point for at se en hjemmeside - Du kommer bare længere ved at belønne folk for at bruge deres tid på at vurdere den
Avatar billede k-b-n Nybegynder
08. juli 2003 - 13:06 #8
ja det er jo ligesomt det hele point systemet går ud på..
Avatar billede Jman Praktikant
08. juli 2003 - 13:07 #9
Min vurdering - tag det nu positivt til dig:

Jeg synes det er hæsligt, med alle de gradientsbar'er. Jeg kan ikke lide dine links med den meget lange skygge og jeg synes i det hele taget ikke farverne passer særlig godt sammen.

Derudover kunne jeg ikke smide et svar på en tråd, så funktionalitet er lidt svær at vurdere..

Prøv evt. også at ændre skrifttypen.. Den times er meget svær at læse, med de farver du har valgt
Avatar billede montago Praktikant
08. juli 2003 - 13:31 #10
du kunne ikke svare på en tråd fordi jeg skulle slette 123' profilen i databasen...
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. juli 2003 - 13:36 #11
Jeg er enig med superior: For at sige det lige ud (og ikke så pænt) så ser hæsligt ud. Farver og skrifttyper skal klart rettes til. Se evt. på andre sites og få noget inspiration.

Læs evt. et par bøger om design, farver, skrifttype og generelle tips og trics.

Da jeg svarede på et indlæg fra Montago fik jeg en fejl...
Avatar billede montago Praktikant
08. juli 2003 - 13:45 #12
hvilken slags fejl ?
Avatar billede montago Praktikant
09. juli 2003 - 18:36 #13
oki... vedkomne som oprettede "craptest" er en total idiot...

hvorfor fanden skulle du spamme mit forum ?
Avatar billede exp Juniormester
09. juli 2003 - 18:52 #14
Jeg vil nu ikke kalde musicchart.dk en idiot... han er faktisk (imho) vellidt herinde... tror ikke han har spammet dit forum. musicchart.dk, venligst ret mig hvis jeg tager fejl :-)

Og du regner ikke med, at når brugeren er oprettet, at andre så ikke logger ind med den?!?

Jeg synes personligt mest dette mere ligner en rekvalme for din side end et egentligt ønske om respons - hvis jeg har ret er det faktisk ikke tilladt jf. reglerne.
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
09. juli 2003 - 19:06 #15
Helt ærligt, så fandt jeg dette spørgsmål latterligt. Der er ikke opgivet nogle point, og du vil have os til at oprette 'seriøse profiler'. I mine ører lyder det som en gang rekvalme... derfor oprettede jeg en fake bruger så andre ikke behøvede bruge tid på at oprette brugere for at kunne kommentere dit spørgsmål, som du ikke gad udlove point til.

Brugeren kaldte jeg for 'craptest' - for at du kunne se at det var en test bruger, som du, hvis du har været så dygtig at lave, nemt kunne slette den fra en admin side.

Brugeren var også oprettet for at se om du havde lavet errorhandlers på oprettelse af brugere... det fandt jeg så ud af at du ikke havde. Bare et eksempel, så kender jeg ikke mange der har bogstaver i deres ICQ nr. - det samme gælder for alle de andre brugeroplysninger; email osv...

At kalde mig en, citat: 'total idiot' - tjaa... det er vel en smagssag, men jeg vil ikke mene at have spammet dit forum. Når du opretter et spørgsmål hvor man skal kommentere en side hvor man skal være bruger, så kan du / skal du forvente fake brugere.

En idiot er jeg?... hmmm...
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
09. juli 2003 - 19:10 #16
hmm... ok har først fattet dette nu... er der nogen der har oprettet tråde med brugeren 'craptest'? ... er det det der er problemet? Der kan jeg så melde pass, fordi jeg har ikke gjort andet end at oprette brugeren.

Faktisk fandt jeg din side så hæslig og uoverskuelig, at jeg ikke gad pløje mig igennem den for at finde et sted man kunne oprette tråde.
Avatar billede montago Praktikant
10. juli 2003 - 00:05 #17
jeg har en Testuser... hvis ellers nogen gad læse hvad jeg skriver...

ehm... jeg har snart fattet at i får kvalme over mit stakkels forum...

så lad endelig vær med at svine de mere !
Avatar billede exp Juniormester
10. juli 2003 - 00:11 #18
For mig at se så blev craptest oprettet før du postede at du havde lavet en testbruger selv...

Og hvis du ikke kan tåle at høre sandheden om din side, skal du ikke bede om en sitevurdering...
Avatar billede jpvj Nybegynder
10. juli 2003 - 00:14 #19
Nå ... mon ikke montago har fået nok info til at sætte sig ned og arbejde videre?

God arbejdslyst!

JP