Avatar billede Slettet bruger
29. august 1999 - 18:09 Der er 59 kommentarer

usansynlighedf

Af alt det vi kenner til i universet (småt og stort) det vi opfatter som rigtigt, verden som vi ser den dvs. det der er videnskabeligt bevist - hvad er så det mest usansynlige der kunne ændre sig?
Avatar billede cybles Nybegynder
29. august 1999 - 18:19 #1
Stadigvæk at jeg begynder at tjene på mine aktier :-)
Avatar billede djfisk Nybegynder
29. august 1999 - 18:22 #2
Matematik og den fysiske konsekvenser. Lige sikkert som at 2+2=4, er det sikkert at 200 points+160 points=360 ponts (om du forstår hintet).
Avatar billede missing Nybegynder
29. august 1999 - 18:22 #3
At solen blev kold i stedet for varm.

At verdens bjerge begyndte at pege nedad.

At jeg ville blive millionær på et tidspunkt i mit liv.

At der altid ville komme seriøse spørgsmål på Eksperten :-)
Avatar billede stroehm Nybegynder
29. august 1999 - 18:45 #4
jeg ved det ikke?
Avatar billede cybles Nybegynder
29. august 1999 - 18:51 #5
Det mest usandsyndlige må helt klart være det at verden bliver retfærdig og livets goder bliverlretfærdigt fordelt.
Avatar billede jens Nybegynder
29. august 1999 - 19:40 #6
At den naturvidenskabelige frembragte sekularitet vil gå over i  en sekularisering ud af den pluralistiske verden vi lever i nu !!!! – sagt på en anden måde ”Gud er død” længe leve point, men vi finder ingen mening ved det ! – derfor re-sekularisere vi vores verdslige verden for at finde en anden mening !!!

Så simpelt er det !! ;-)

He he
Avatar billede s Nybegynder
29. august 1999 - 21:09 #7
Jeg holder stadigvæk på at det mest usansynelige er at et fly fra SAS eller et tog fra DSB går til tiden!
Avatar billede stroehm Nybegynder
29. august 1999 - 21:22 #8
måske at det er usansynligt at kunne svare på..........
Avatar billede redfox Nybegynder
29. august 1999 - 21:39 #9
CHRIST BIMMERE!!!

Du giver alligevel pointene væk til elendige svar, så hvorfor anstrenge sig!!

Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. august 1999 - 22:27 #10
han er helt vildt faker, ham og djfisk og de andrev der stiller latterlige spørgsmål...
Avatar billede s Nybegynder
30. august 1999 - 14:11 #11
For en gangs skyld er vi enige
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. august 1999 - 15:37 #12
S: Det med at togene går til tiden, vil jeg da sige at det har de gjort... op til flere gange, så dit svar er forkert.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. august 1999 - 15:53 #13
ADMIN>> kan du ikke slette alle de her latterlige spm? vi har fattet at det er snyd...
Avatar billede douglas Nybegynder
31. august 1999 - 13:23 #14
Det mest usandsynlige der kan ske er at cyberespen bliver overhalet af mig...
Avatar billede douglas Nybegynder
31. august 1999 - 13:24 #15
Undskyld...cyberesben
Avatar billede s Nybegynder
01. september 1999 - 18:57 #16
goulduck>>> så at de ankommer til tiden da...
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. september 1999 - 20:06 #17
S: NEJ NEJ NEJ... det er stadig forkert !!
Jeg har faktisk været ude for at det kom for tideligt... men måske har jeg nu ændret dig ved at fortælle disse ting?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. september 1999 - 21:17 #18
goulduck, toget kommer ikke for tidligt...

der var også en der brokkede sig på stationen i dag, men han fik bare at vide at det var toget 20 min før som var forsinket 18 min *GG*
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. september 1999 - 23:45 #19
Så kan det jo være at S har ret !!! Hvis ingen af de toge jeg har været med har været der til tiden, at det bare har været toget før som har været forsinket...

Måske skal S have de point?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. september 1999 - 21:35 #20
de tog der kommer til tiden, kommer til tiden, dem der kommer for tidligt er bare de gamle afgange der er forsinket
Avatar billede sondergaard Nybegynder
03. september 1999 - 13:15 #21
Det mest usandsynlige:

At Bimmere nogensinde udbetaler point for svaret på sit spørgsmål.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. september 1999 - 12:34 #22
hvorfor skulle han ikke gøre det? han får dem jo ikke igen af at lade være med at acceptere
Avatar billede sondergaard Nybegynder
06. september 1999 - 08:06 #23
Fordi, Cyberesben, at vi jo netop bevæger os i et utopiunivers, hvor Bimmere bruger pøbelen (os) til at teste sin antropologiske teori og se hvor langt svarene bliver ført ud. Vi er forsøgskaninerne i et ondt eksperiment, som er en del af en større plan - et lille skridt på vejen til vores undergang, hvor vi bliver overtaget af en hær af klonede Bimmere.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. september 1999 - 17:03 #24
fuck du er stiv
Avatar billede sondergaard Nybegynder
07. september 1999 - 08:32 #25
Stiv? Måske. Men har du overvejet muligheden, at det måske er mig, der er normal og resten af verden som er stive. Hvem ved? Kan du måske stille dig uden for samfundet og kaste et ufarvet men kritisk blik på Bimmere og andre snigende trusler mod vor civilisation, som med tilsyneladende uskyldige midler, såsom ovenstående indlæg på Eksperten, forsøger at bøje vores tankegang i retning af imperiets idealer. Store Broder siger jeg bare...
Avatar billede missing Nybegynder
07. september 1999 - 22:09 #26
du er helt fin, sondergaard ;-)

"Big brother is watching you !" (hehe)
Avatar billede douglas Nybegynder
23. september 1999 - 12:54 #27
Jeg tror Bimmere bare ville have et svar, ikke en rapport. :)
Avatar billede redfox Nybegynder
23. september 1999 - 19:45 #28
idiot Bimmere!
Avatar billede douglas Nybegynder
06. oktober 1999 - 20:08 #29
Det her fører ingen steder. Giv mig pointene, og så er den potte ude...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. oktober 1999 - 20:16 #30
nej giv mig dem
Avatar billede missing Nybegynder
06. oktober 1999 - 21:29 #31
Jeg syntes at med mit første svar, er jeg lngt mere kvalificeret til de point, bimmere !!!
Avatar billede s Nybegynder
06. oktober 1999 - 22:39 #32
Hvorfor ikke mit?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. oktober 1999 - 00:43 #33
det mest usandsynlige er sgu at have windows 95 kørende i 2 måneder uden at genstarte!!!
Avatar billede sondergaard Nybegynder
07. oktober 1999 - 08:22 #34
Det endnu mere mest usandsynlige er (kan man sige det?) at Bimmere giver sine points til tiggere, som står ved Ekspertens store port i håbet om at tjene et par cyberkroner til den næste VirtualBeer(TM).

Og dog. Måske er det netop det, som Bimmere venter på. Hans hjerne er sikkert skruet sammen af en lettere psykotisk - men dog kapabel - hjernekirurg fra Svendborg forenede lægepraksis. Lægens hang til morgen-Gammel Dansk og straight vodkas taget i betragtning må man sige, at han gjorde et hæderligt job. Det samme kan ikke siges om den hjernebarktransplantation, han udførte Cyberesben. Ikke noget ondt - bare en simpel konstatering.
Avatar billede douglas Nybegynder
07. oktober 1999 - 14:34 #35
Det mest usandsynlige der nogensinde vil kunne ske, er at sondergaard giver korte svar... :)
Avatar billede sondergaard Nybegynder
07. oktober 1999 - 14:42 #36
Hva'?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. oktober 1999 - 19:03 #37
sondergaard? hvad er det du mener de har lavet ved mig? hehehehehehe
Avatar billede sondergaard Nybegynder
08. oktober 1999 - 08:50 #38
Elementært, kære cyberesben. Som du sikkert ved, er hjernebarken færdigdannet omkring fostrets 56. dag og udgør sammen med hjernehinden et ca. 25mm langt nervesystemanlæg. Så dannes folden mellem de to hjernehalvdele jo først efter 150; men det behøver jeg naturligvis ikke fortælle dig.

At selve centralnervesystemet i almindelighed ændres gennem samspillet med omgivelserne, er forlængst påvist gennem forsøg med ASP-programmørere. Det har for eksempel vist sig, at programmørere, der lever i særligt stimulerende omgivelser (såsom DTU's elektroniske gæsteværelse), udvikler en kraftigere vækst i forskellige områder af hjernen, f.eks. forbindelsen mellem hjernehalvdelene, samt mere effektive synapsforbindelser (ikke sysOp) mellem nervebanerne. Omvendt er det ligeledes gennem programmørforsøg blevet påvist, at lader man programmørere leve i oplevelsesfattige miljøer, medfører det mere begrænsede forgreninger af nervebanerne i hjernebarken, og færre synaptiske forbindelser. Parallelt hermed har man fundet, at allerede etablerede synaptiske forbindelser igen bliver ineffektive, når de på grund af eksperimentel skabt deprivation ikke længere bliver anvendt. Så ud af fjerene, cyberesben, ud og nyd gode vejr og få gang i de synaptiske forbindelser.
Avatar billede douglas Nybegynder
08. oktober 1999 - 09:27 #39
Sondergaard >> Få dig et liv, og lær at forkorte dine svar. Folk falder i søvn halvvejs, inden de får læst færdig.

/Douglas
Avatar billede sondergaard Nybegynder
08. oktober 1999 - 11:14 #40
Hmmm, Douglas - ved at kaste et blik på din profil fornemmer jeg, at du også har tilbragt en del tid på disse sider - sikkert mere end undertegnede.

Ak ja. Tid. Det evigt unge diskussionsemne ved enhver akademikerfamilies middagsbord. Hvad er tid? Er tid noget? Er det ikke bare noget, vi har fundet på, fordi vi keder os - eller måske p.g.a. vores trang til at styre den verden vi lever i?

"Slå tiden ihjel". Hvad fanden er meningen? Bare fordi vi tror, der er masser af den, så skal vi slå noget af den ihjel. Og kan man slå noget af noget ihjel uden at dræbe helheden? Svarer det ikke til at skyde en kylling i benet, fordi man har lyst til et saftigt inderlår?

Og Lår. Hvad er nu det for noget. Og kød. Hmm, er dine tænder ikke flade, måske?

Man burde tage sig en kop kaffe. Og kaffebønner; ja det er en helt anden snak.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. oktober 1999 - 19:39 #41
sg>> godt at jeg hverken er ASP-programmør eller går på DTU... og det "gode" vejr er da vist ikke værd at nyde...

og smut over i Fri Debat med dine underlige kommentarer
Avatar billede missing Nybegynder
09. oktober 1999 - 23:22 #42
du er for syret, sondergaard ;o) !!!
Avatar billede douglas Nybegynder
13. oktober 1999 - 19:04 #43
Du har fat i noget der... Sondergaard.

Al respekt til dig!

/Douglas

Tak for foredraget
Avatar billede sondergaard Nybegynder
14. oktober 1999 - 10:41 #44
Syre. Hmmm. Hvor lagde jeg nu lakmuspapiret? Nu du siger det, missing, så er jeg meget glad for lemonade og iskager med citrussmag. Personligt synes jeg, at Frisko skulle have beholdt deres gamle logo, men alverdens lobbyister fra endnu større iskagemejerier gennemtvang et nyt globalt logo for at tilfredsstille forbrugerne i store, stygge US of A.

Og hvis du lytter Echelon, så hør godt efter... gadaffi bomb iskager hijack russia libiya war københavnerstang criminal assasin clinton cia fbi guns bullets knife death fidel castro cuba mexico crash icbm cruiser ama'r kiks missile radar sonar submarine destroyer nuclear assassin blå citrus drugs coke cocain heroin speed lsd marijuana pot b-52 the b-52's f-16 f-14 f-18 blah blah blah.

Man bli'r sgu træt af at prøve at neutralisere deres skide servere. Og hold kæft hvor må det være et usselt job at sidde og læse andre folks mail. skod. mere senere.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 23:12 #45
bimmere>> kan du ikke acceptere svarene på det her spm eller noget...?
Avatar billede sondergaard Nybegynder
29. oktober 1999 - 16:00 #46
Min teori er, at bimmere slet ikke følger med i nærværende diskussion. Måske kom han bare forbi en dag og ville lave lidt ravage. Som jeg har nævnt før; vores løn bliver aldrig udbetalt - i hvert fald ikke fra bimmere. Og hvem kunne da have forestillet sig at Mette Lisby kunne spille skue, når hun slet ikke formår at bringe antydningen af et smil frem på mine vindsprukne læber i et simpelt fjernsynsprogram, hvor hun ledsages af en såkaldt komiker, som aldrig har fundet på een sjov linie selv men stjålet fra den en af de få stand-up'ere i hele verden, som på een og samme tid er selvuhøjtidelig og fandens morsom og - uheldigvis - nu også død. Bill Hicks.
Avatar billede douglas Nybegynder
11. november 1999 - 10:07 #47
Ikke for at blive personlig, Sondergaard. Men bor du i Viborg?
Avatar billede sondergaard Nybegynder
11. november 1999 - 10:39 #48
Hmm, Douglas, Viborg - domkirkebyen med Bruunshaab Gamle Papfabrik og andre dejlige seværdigheder. Men desværre, jeg bor bestemt IKKE i Viborg - jeg bor enddog meget langt derfra. Men tør man måske spørge, hvorfor Douglas udviser en interesse heri...?
Avatar billede douglas Nybegynder
11. november 1999 - 13:49 #49
Dette kunne være fordi Sondergaard i sine svar giver en personkarakteristik, som den Sondergaard, i Viborg, jeg kender. Da dine svar indeholder mange tegn, men ingen mening, uden at være helt meningsløse.

Men ikke for at stoppe denne meget indholdsrige og bemærkelsesværdige konversation, har jeg svaret på spørgsmålet.
Det simpelthen mest usandsynlige der nogensinde vil kunne ske er at Bimmere accepterer svarene på dette spm.
Og uddrage af det kan vi: At det faktisk ingen giver at vi alle har svaret på dette spørgsmål til ingen verdens nytte. Men hvis bimmere pludselig får et slagtilfælde af sindsyge, burde han acceptere Sondergaards svar, da han har givet dette spm. et frisk pust af intelligens.

/Douglas
Avatar billede sondergaard Nybegynder
11. november 1999 - 14:33 #50
Må straks pointere, at Douglas så absolut i sit sidste svar udviser symptomer på en ikke unævneværdig intelligens i form af nogle lækre vendinger imod slutningen af hans indlæg.

Dog er undertegnede en kende forvirret over udtalelsen " ...dine svar indeholder mange tegn, men ingen mening, uden at være helt meningsløse..." Det, der beskrives her, er det ikke et paradoks på linie med Hawkings ormehuller eller i det mindste Bengt Burgs evne til - på trods af ikke-eksisterende hjerne - selvstændigt at tage føde til sig ved hjælp af bestik. Jeg glæder mig umådeligt til at høre forklaringen.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. november 1999 - 21:14 #51
det mest usandsynlige er at http://www.wiktor.dk/~amokk/brian/ lige pludselig kommer til at virke hehehhehehe
Avatar billede dar Nybegynder
10. december 1999 - 21:32 #52
Helt ærligt sondergaard, du er sq go. Hvoffor skriver du ikke noget mere?!?!?!
Avatar billede dar Nybegynder
10. december 1999 - 21:38 #53
Jeg holder helt klart på at enten jeg (jeg mener skam osse at det mindst sandsynlige ville være at bimmere hostede op med nogle point) eller sondergaard(manden er et hit) skulle ha pointene, men så har vi problemet, for så er det jo ikke usandsynligt!(?)
Avatar billede dar Nybegynder
10. december 1999 - 21:41 #54
HOVHOV - det skulle ha været et svar.
Avatar billede dar Nybegynder
10. december 1999 - 21:47 #55
cyberesben>>www.brian.dk - den er bare fed
Avatar billede dar Nybegynder
15. december 1999 - 21:19 #56
Hvad sagde jeg(?), og så får jeg ingengang points for det(!!!) #¤%&
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. april 2000 - 00:59 #57
Til Soendergaard du minder mig krafitigt om en Søndergård i Thisted.......
Det er vel ikke dig Martin??
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. april 2000 - 01:17 #58
Det mest usandsynelige er at du ikke giver mig pointene!!!!
Avatar billede dar Nybegynder
27. april 2000 - 14:49 #59
Hvorfor er der ingen der tager et seriøst spørgsmål seriøst? *NOT*