Avatar billede weblance Nybegynder
07. juli 2003 - 14:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

'abnormal program termination' når jeg starter IE

Hej,

Jeg har fået det problem når jeg starter IE (6, sp1) så kommer der en fejlmeddelelse hvor der står:
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error!
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

abnormal program termination

Jeg ved ikke hvad det skyldes og hvordan problemet er opstået. Hvad skal jeg gøre for at reparere?

Hvis jeg starter IE 2 gange hurtigt efter hinanden, så går den første ned og den anden virker fint nok!
Avatar billede hcma Novice
07. juli 2003 - 16:11 #1
Avatar billede hcma Novice
07. juli 2003 - 16:11 #2
sorry, læste ikke rigtigt
Avatar billede hcma Novice
07. juli 2003 - 16:14 #3
Tyder på en geninstall af IE6
Avatar billede torhus Nybegynder
12. juli 2003 - 00:49 #4
Der er flere der oplever dette lige nu. Hvis du kører 200/XP virker det når du er logget på som admin. Jeg har forsøgt at få svar fra MS uden held. Det opstod efter en autm. update.
Avatar billede weblance Nybegynder
13. juli 2003 - 14:08 #5
Pyt med det gutter - jeg har lavet en geninstallering af XP, der vra flere ting der haltede! Ellers tak!
Avatar billede weblance Nybegynder
13. juli 2003 - 23:22 #6
.