Avatar billede manon Nybegynder
08. december 2000 - 11:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort med TV in/out + 2 skærmudg. på 64 mb ??

Hej eksperter
Kender i et grafikkort der har 64 mb, både TV in+out og har en dualhead/2 udgange til skærme ??
Gerne et link til producent og sælger (DK)

vh\\manon
Avatar billede powell Nybegynder
08. december 2000 - 12:09 #1
Jeg kender ikke et grafikkort der kan alt det, men har her et udemærket link: http://www.langroup.net/netopp/prisliste/skjermkort.htm
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. december 2000 - 12:18 #2
Du kan jo nemt finde et 64MB skærmkort disse dage, fra blandt andet Asus, Creative Labs, Guillemot, og disse kan endda fås med TV-In/Out. Der er dog pt. ingen af disse kort der understøtter dual displays.. alternativet er et Matrox G400 dualhead med TV-In/Out men dog kun 32MB SGRAM.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. december 2000 - 12:21 #3
32MB AGP Matrox Millennium G400MAX >>
http://www.edbpriser.dk/anmeldelse/maing400.asp

(Rettelse; den har kun TV-out!)

Avatar billede manon Nybegynder
08. december 2000 - 12:22 #4
xtom > faktisk ville jeg ikke have accepteret dit svar - da det ikke er et svar for mig, desværre.

Jeg har brug for nøjagtig at vide om det findes og hvor.
Avatar billede manon Nybegynder
08. december 2000 - 12:23 #5
powell> desværre ikke et svar - jeg har desværre ikke selv tid til at ledes og kigge, så dit link er ikke nok - sorry.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. december 2000 - 12:27 #6
Jeg er ikke med. Det du søger findes ikke. Det svarede jeg på. Vil du have points retur, laver jeg et spørgsmål.
Avatar billede manon Nybegynder
08. december 2000 - 12:27 #7
xtom < så må det jo være op til dig om du vil give mig pointne tilbage *s*
Desuden kender jeg godt G 400, da jeg har brugt den før og ikke var tilfreds med den.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. december 2000 - 12:29 #8
Johmen du får da bare points retur. Men jeg har svaret korrekt..

http://www.eksperten.dk/spm/37367
Avatar billede manon Nybegynder
08. december 2000 - 12:30 #9
xtom > nej - det er ok - min fejl - behold du dem bare *s* Jeg går ikke så meget op i det og så at jeg have nok point til at give ud, så det er fint nok og iflg mit spm. er det jo faktisk et svar du giver, måske ikke 100 %, men stadig et svar :-)
Avatar billede clarke Nybegynder
13. december 2000 - 11:27 #10
Køb et STB skærms kort der supportere to eller fire skærme de har også andre kort for multimedia
kan suppleres med hauppauge tv fm kort Så har du
skærme og tv hvis det ikke er nok kan du også bruge asus 7700 deluxe agp hvis de andre kort er pci så har 5 monitorer på en pc med tv radio og
video redigering
har selv 4 monitorer med stb kort

her er stb web site specialiced technology group

http://stbstg.com/Products.html

Erik