Avatar billede eksperten? Nybegynder
07. juli 2003 - 08:49 Der er 4 kommentarer

Hvordan lage et ghostimage av Windows XP

Jeg lurer på hvordan jeg kan lage et ghostimage av Windows XP. Jeg ønsker å få laget et image med ghost og sysprep så man kan kjøre opp en maskin med vedig lite jobb senere. Hvilket valg skal jeg velge i sysprep for å få dette til ? Dette skal være et image som skal benyttes på mange maskiner i et nettverk.
Avatar billede eksperten? Nybegynder
07. juli 2003 - 09:42 #2
Det var ikke det jeg lurte på...Jeg vet hvordan man lager ghostimaget, men vet ikke helt hvilke valg jeg skal jeg velge i sysprep...Kan du hjelpe meg med det ?
Avatar billede hcma Novice
07. juli 2003 - 10:39 #3
Avatar billede serverservice Praktikant
07. juli 2003 - 12:10 #4
Der er en instruktion her til sysprep. Kan den bruges?
http://studynotes.net/70part1.htm