Avatar billede rusen Nybegynder
06. juli 2003 - 17:29 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Genstarter random

Jeg har et geforce2 mx til at side i min computer, men når jeg går ind for at køre et 3D spil af nyere art genstarter min computer??
Avatar billede timmerdk Nybegynder
06. juli 2003 - 17:29 #1
Installer driveren på www.nvidia.com
Avatar billede rusen Nybegynder
06. juli 2003 - 17:33 #2
har installeret driver til det(den fra nvidia) men den gør det stadigvæk...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
06. juli 2003 - 17:34 #3
Prøv at installer 29.**
Avatar billede bartfreak Nybegynder
06. juli 2003 - 19:42 #4
http://www.hol.dk/downloads.asp?kategori=Nvidia%20Drivere&id=922

nyeste driver er fra  20-06-2003 06:46

Det kunne jo være den kunne løse problemet.
Avatar billede neophyte Nybegynder
06. juli 2003 - 19:42 #5
Prøv og check hvor varm din cpu bliver. Ellers prøv at formatér din pc, og installer alt om.
Avatar billede rusen Nybegynder
06. juli 2003 - 20:30 #6
prøver lige nogen af mulighederne af.......
Avatar billede coltman Nybegynder
07. juli 2003 - 09:58 #7
hvilket OS?
Avatar billede rusen Nybegynder
07. juli 2003 - 10:16 #8
Har prøvet at installere driver, omformatere... Ingen af delene virker, Jeg kører Windows XP lige nu, men havde også problemet med Windows 2K

Håber en kan hjælpe
Avatar billede coltman Nybegynder
07. juli 2003 - 10:23 #9
Både i Win2K og WinXP findes der en funktion som får maskinen til at genstarte ved fejl (blue screen of death). Find lige ud af om den er sat op til dette.

My Computer/Egenskaber/avanceret/startup and recovery

Hvis den er slået til, betyder det at det er OS der genstarter PGA fejl. Ellers kan det skyldes hardwarefejl F.eks. For lille strømforsyning, fejl i RAM etc.
Avatar billede rusen Nybegynder
07. juli 2003 - 11:16 #10
Den funktion som skulle gøre det, automatisk genstart, er slået til.... Hvis den ikke er slået til fryser spillet bare fuldstæmdig, og man kan ikke andet end genstarte manuelt.

Mit bundkort er et p4s533 og mit grafik kort geforce2, har også prøvet med et ti4200 men det er det samme, mit power supply er et 300wats. Hvordan kan jeg kontrollere om det er en hardware fejl, jeg har med at gøre.... Kan jeg på en eller anden måde teste om der skulle være konflikter eller lign.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
07. juli 2003 - 15:59 #11
sandra soft kan måske gi´ nogle hints om hvad der evt. er galt..
http://www.tweak.dk/andre-ny.php

derer osse kommet en ny MAX 3

http://www.hardwareonline.dk/downloads.asp?Kategori=Benchmarkprogrammer&id=933
Avatar billede coltman Nybegynder
08. juli 2003 - 14:24 #12
Med mindre du har en vild P4 burde de 300 Watt være nok. Men prøv om du kan låne en anden PSU. Hvis du har opdateret med seneste certificerede driver, vil jeg tro at der er tale om en hardwarefejl. Men det kan være ret mange ting. RAM, Graffikkort, lydkort og som nævnt PSU'en
Avatar billede rusen Nybegynder
09. juli 2003 - 18:06 #13
Egentlig har jeg selv løst problemet, og jeg fandt ud af at det var en hardware fejl, som opstod mellem mit bundkort og grafik kort.... Begge dele har jeg købt nyt af, så problemet er der ikke længere. Men alligevel tak for jeres tid. I får 20 alligevel... For jeres tid....

Hilsen RuSeN