Avatar billede solution Nybegynder
06. juli 2003 - 16:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Asf - Filer?? Hjælp

Jeg har et spil der indeholder 22 Asf filer. Filerne vil jeg gerne have brændt ned på en cd som audio filer ( til en cd afspiller)
Findes der et prog. der kan konvertere filerne evt.  til mp3 eller lign der kan afspilles i media player??? eller et direkte brænde prog.der håndterer Asf filer???
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
06. juli 2003 - 16:17 #1
Kan du afspille Asf filerne i mediaplayer ? eller hvorfra ved du at de ikke er encryptet til ukendelighed ? hvis du kan afspille dem i mediaplayer, er der et fint plugin der brænder dem på en skive med i mediaplayer.. ellers må du ind og søge efter et converterings program.. på f.eks www.tucows.com.. jeg trode bare asf filer var film ?
Avatar billede viciodk Praktikant
06. juli 2003 - 16:17 #2
Du kan bruge dette program til at konvertere asf -> mp3
http://download.com.com/3000-2192-10206892.html?tag=lst-0-1
Avatar billede solution Nybegynder
06. juli 2003 - 18:00 #3
Konverter virker desværre ikke, har prøvet
Filerne kan ikke afspilles i Mp
Asf filerne stammer fra Need for speed 2 Hot Pursuit, hvis det da hjælper
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
06. juli 2003 - 18:17 #4
Så er jeg bange for de ikke sådan umiddelbart kan brændes ned på en music CD.. men jeg har Need for Speed der hjemmem.. kigger líge på det når jeg kommer hjem
Avatar billede viciodk Praktikant
06. juli 2003 - 18:22 #5
Hvad mener du med at Konvertor ikke "virker"? Crasher programmet når du prøver? Kommer der en fejlmeddelelse? Giv programmet en chance.
Avatar billede solution Nybegynder
06. juli 2003 - 21:20 #6
Det ville være kanon Jokkejensen :0)
viciodk Konvertor laver bare ikke en ny fil, måske bruger jeg det forkert, det er sku heller ikke særlig brugervenligt, eller så er det bare mig
Avatar billede viciodk Praktikant
06. juli 2003 - 23:48 #7
oki :)