Avatar billede fessor105 Nybegynder
05. juli 2003 - 21:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

undelig tastetur fejl wi windows

jeg har lige værret ude for wn meget underlig fejl i windows
lige pludslig ville mit tastetur ikke skrive @ ?????
lige meget hvor meget jeg roede og reagerede skete der bare ikke en skid når man trykkede på den :(

smen man kunne godt skrive @ i dos og inden man loggede på windows
så prøvede jeg og lave en ny bruger som jeg loggede på , og vupti man kunne skrive @ igen

loggede af gik hen til min gamle profil igen og man kunne sørme skrive den @  igen.

erder nongle som ved hvad som kunne være galt her  ?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. juli 2003 - 21:59 #1
Der er vist mange fejl på dit keyboard!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. juli 2003 - 22:06 #2
jeg vil æde min gamle hat på at det er pga. du kører med engelsk sprog - så kan du ikke trykke ctrl+alt+2 for at få @
men det kan du når du kører dansk