Avatar billede gonzzo Nybegynder
07. december 2000 - 22:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

=- ADMIN -= søgefunktionen \"sucks\" ....

Hejsa Admin\'er her på eksperten....

Den \"nye\" søgefunkion / søgemaskine som er kommet på eksperten, er virkelig ELENDIG!!!

Jeg har lige prøvet at søge på session (skrev det i søgefeltet ude i venstre side da jeg var i kategorien php) og frem kommer der ikke mindre end 980 (+/- 10) resultater, wow tænkte jeg der må da være noget jeg kan bruge, men efter at have kigget de første 8!!!!!!! sider med søgeresultater igennem (kun oversigten) opgav jeg !!
der var ca. kun 3 resultater fra kategorien php..... :-(( 99,9% af de resterende resultater var fra asp kategorien, og så spørger jeg bare hvad f.... skal jeg bruge det til når jeg programere i php ??????

Kan vi ikke få den \"gamle\" søgemaskine tilbage ???????, eller få udbygget den nuværende således at man igen kan søge spesifikt inden for en bestemt kategori ?????+

PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Og korekt min vudering af søgefunktionen er kun 0(nul) point værd så DUMPET!!!!!!!
Avatar billede roslev Nybegynder
07. december 2000 - 22:32 #1
Jeg synes også den nye søgefætter stinker - hvis i har betalt for den håber jeg sandeligt i kan få pengene refunderet....!
Avatar billede nse Nybegynder
07. december 2000 - 22:59 #2
Jeg synes heller ikke den er god...
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. december 2000 - 00:04 #3
Enig med ovenstående. Der er meget der kan forbedres der.
fx: start søgning i venstremenuens søgefelt, klik næste (eller et af tallene) og min netscape crasher næsten hver gang. Hvis man først gentager søgningen i feltet på søgesiden går det godt (og man får pludselig mange flere svar ??)
Avatar billede snowball Novice
08. december 2000 - 00:07 #4
Hvis i gad at læse nogle af de gamle spørgsmål igennem, så ville i vide at \"The Admins\" er klar over at den nye søgefunktion ikke er ret go\' og at de arbejder på at gøre den bedere !!! ;)

Snowball
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
08. december 2000 - 09:42 #5
snowball>> Tak :)
Avatar billede snowball Novice
08. december 2000 - 09:49 #6
Det var så lidt ;)

Snowball
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. december 2000 - 10:01 #7
snowball & andreas_admin >> jovist har i ret.
På den anden side ville en indbydende og brugbar søgefunktion nok minske sandsynligheden for at der blev stillet sådan nogle \"overflødige\" spærgsmål. :-))
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
08. december 2000 - 11:33 #8
jakoba>> Det er i høj grad et spm. om hardware, hvilket vi arbejder på. Inden det er på plads, er det ikke muligt for os, at give en endegyldigt svar på en løsning/forbedring.
Avatar billede gonzzo Nybegynder
08. december 2000 - 21:13 #9
andreas_admin >>
citat --- Det er i høj grad et spm. om hardware --- citat slut.

Hvorfor er det så det ??

kan i ikke bare \"smække\" den gamle søge maskine/script på indtil det mht. hardware er på plads og i kan forbedre den eksisterende søge funktion....... ??????????????
Avatar billede overload.dk Nybegynder
10. december 2000 - 14:31 #10
- jeg syntes efterhånden der har været så mange spørgsmål mht søgemaskinen, og jeg vil gi\' jer ret, den stinker faktisk.

Det kan ikke være det store arbejde i at smide den gamle på, og som jeg har sagt før, den nuværende \"søge\"-maskine finder sjældent det man leder efter!