Avatar billede legio Nybegynder
04. juli 2003 - 15:54 Der er 11 kommentarer

Et rimelig detaljeret danmarkskort

Hvor finder jeg et rimelig detaljeret danmarkskort på nettet
Avatar billede opperen Nybegynder
04. juli 2003 - 15:55 #1
Avatar billede fromsej Praktikant
04. juli 2003 - 15:57 #2
Kort og matrikel styrelsen.
Avatar billede mat Nybegynder
04. juli 2003 - 15:59 #3
http://www.kortal.dk/  rimelig detaljeret :P
Avatar billede opperen Nybegynder
04. juli 2003 - 16:03 #4
Hvorfor afviser du mit svar? Klik på oversigtskort. Der har du nok et ikke kun rimeligt, men meget detaljeret kort over danmark!
Avatar billede mibu Nybegynder
04. juli 2003 - 16:09 #5
Århus amt har et fint kort, deværre kun over amtet. Kortcenter.dk lavet det men vil desværre ser cash!.

http://www.kortcenter.dk/ http://www.gis1.aaa.dk/website/IMSPortal/PortalRP/start.cfm?caller=../../RP2001Viewer&komnr=&ejdnr=
Avatar billede fromsej Praktikant
04. juli 2003 - 16:20 #6
Det kunne være rart at vide hvad du skal bruge det til?
Avatar billede legio Nybegynder
04. juli 2003 - 16:55 #7
Kraks er et udemærket bud, men deres kort er kun i brudstykker og det er et helt danmarkskort jeg skal bruge....
Avatar billede legio Nybegynder
04. juli 2003 - 16:56 #8
Jeg skal planlægge er rute over hele landet hvorfor en smule detaljer vil være nødvendiege
Avatar billede noerrebronx Nybegynder
07. juli 2003 - 09:25 #9
prøv at bruge shell tour planlægger på www.shellgeostar.dk. Den bruger jeg altid når jeg skal rejse rundt i Europa. Den dækker også DK 100%
Avatar billede legio Nybegynder
07. juli 2003 - 16:49 #10
Tak noerrebronx, men Geostar giver ikke en mulighed for et oversigtskort da man skal vælge en spicifik by. Det oversigts billede man får mulighed for har ikke nok detaljer...
Avatar billede daquar Nybegynder
12. juli 2003 - 17:05 #11
Lige et tip: med kortal kan du med et ordentlig omgang print-screen og et grafikprogram samle de forskellige kortstumper sammen til et stort. Så kan man lave baggrundsbilleder og den slags :)

Det er selvfølgelig ikke noget kortal er specielt glade for :)