Avatar billede frituno Nybegynder
04. juli 2003 - 11:37 Der er 7 kommentarer

åpne problemer i xp

bruker xp hjemme med en HD på 40 GB, denne er delt opp i diverse partisjoner. Men når jeg dobbeltklikker på f.eks d: så kommer jeg ikke direkte inn på HD´n isteden kommer høyreklikk menyen frem og jeg må velge opne derfra. Hvorfor?????
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. juli 2003 - 11:38 #1
prøv at opdatere windows - det lyder mystisk
Avatar billede dk_akj Nybegynder
04. juli 2003 - 11:51 #2
Det lyder som om der er nogen der laver sjov med dig og har byttet runt på dine museknapper :-) (venstrehåndsmus)

Og du har selvfølgeligt prøvet at genstarte ikk'

//akj
Avatar billede frituno Nybegynder
04. juli 2003 - 11:58 #3
Det er bare på mapper og slikt, ikke på spill og Internett. Hva mner du med genstarte?
Avatar billede dk_akj Nybegynder
04. juli 2003 - 12:04 #4
reboot pc'en
Avatar billede frituno Nybegynder
04. juli 2003 - 16:11 #5
Ja, det har jeg! skjønner ikke hva som kan være galt!!
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
04. juli 2003 - 19:28 #6
har du prøvet at justere hastigheden på dobbeltklik ?

hvis ja, så kan det skyldes at din mus står reg forkert i win.ini

hvis doubleclickheight og doubleclickwidth under (windows) står til 0 (nul) eller et bogstav, skal de rettes til et valid nummer fx 5 eller 10
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
04. juli 2003 - 19:30 #7
arg sorry den gælder ikke for xp :/