Avatar billede kasper7 Nybegynder
03. juli 2003 - 23:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke skrive dato

Hvor erstatter mit excel ark min dato (02-07-03) med ######?
Avatar billede perj Nybegynder
04. juli 2003 - 00:03 #1
Er det ikke bare kolonne bredden der er for smal.
Avatar billede perj Nybegynder
04. juli 2003 - 00:11 #2
Kan se du er en af "den slags" der ikke aflevere point. Hvad med at lukke nogle af dine spørgsmål, ellers skal du ikke i fremtiden forvente at få hjælp her.
Avatar billede b_hansen Novice
04. juli 2003 - 08:03 #3
Tjek lige formateringen af din celle. Marker cellen eller cellerne, vælg formater -> Celler
På fanebladet Tal skal du vælge kategorien dato.