Avatar billede wcam Nybegynder
03. juli 2003 - 22:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

powerDVD XP 4.0 cd key

Hej
Er den nogen der har koden til denne powerDVD XP 4.0 cd key?
ikke kun en link til et og andet.

Hilsen
Lars
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juli 2003 - 22:47 #1
Ja, det har dem der har købt den.
Det er imod Ekspertens regler at give keys eller links til samme, så luk venligst spørgsmålet.
Avatar billede superanden Nybegynder
03. juli 2003 - 22:47 #2
Det er i mod ekspertens regler at give dig en cd kode til det...!

Luk dette spørgsmål straks !
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juli 2003 - 22:51 #3
Superanden>>Tror du ikke hellere du skal give de point tilbage?
Avatar billede wcam Nybegynder
03. juli 2003 - 22:52 #4
??
Avatar billede fromsej Praktikant
03. juli 2003 - 22:56 #5
Wcam>>Lige så vel som det er imod reglerne at stille den slags spørgsmål, er det heller ikke velset at få point for et svar i dem.
Avatar billede sunesune Nybegynder
03. juli 2003 - 22:57 #6
Du kan da vitterligt ikke forvente i din vildeste fantasi, at folk som ligger inden med en sådan kode/key afgiver den gratis. De som har kode/key, har betalt for den. Ønsker du at gøre bruge at programmet, må du vidst hellere se at komme til lommerne.

Venligst Sune
Avatar billede superanden Nybegynder
03. juli 2003 - 23:18 #7
sune <-- det er ulovligt at vidergive den uden at kontakte firmaet.!

wcam <-- der er sikkert mange freeware dvd-programmer på nettet du kan bruge som virker ligså godt !
Avatar billede zenze Nybegynder
04. juli 2003 - 00:46 #8
wcam => gå ind på ebay.de og køb dig et (eller flere) eksemplarer m. Product ID til sølle 6€. Køber du flere, så venner og familie også kan få et eksemplar, så sparer du porto.
Avatar billede kenp Novice
04. juli 2003 - 09:17 #9
superanden ->syntes du ikke du skal aflevere de point tilbage til wcam !!!